2011年7月3日星期日

Monalisa姊妹House Warming

尋日好開心 , 因為搬左屋咁耐搞左一次house warming, 尋日係第二次, 係我一班monalisa姊妹上o黎我屋企搞搞震!  我真係好緊張呀!! 因為好少一次過招呼咁多朋友仔!!  雞手鴨腳咁!


大家約埋一齊買o野打邊邊, 買完之後就上去我屋企, 我整左2個cakes招呼大家, 好好彩大家都覺得好食o乍!  



大家之後就傾下偈, 幫下手洗菜, 玩下XBOX就開始打邊邊, 成晚都好開心, 打完邊邊仲傾偈傾到成11點幾先返屋企!!


打完邊邊太熱氣, 我都準備左桑寄生俾大家飲o架! keke


多謝你o地嘗面!!  特別鳴謝4妹夫同細妹夫光臨! 仲有好乖咁打機唔嘈住我o地傾偈!!



7 則留言:

  1. yeah! 我好乖咁食野唔做野呀
    真係傾得好開心又食得好開心呀~! 要多d黎痴餐

    回覆刪除
  2. 好多謝二妹俾我地黎攪攪震呀~2們男人又打機打得咁開心~我地又傾到唔願走!好正呀*v*

    回覆刪除
  3. 係呀,我都唔識欣賞,係佢地d男人先岩!我就超欣賞你d cake,而家回味緊^^

    回覆刪除
  4. 好好味呀!我不知幾想拎二件走~用黎增肥~heehee~

    回覆刪除
  5. 下次一於又食又拎^^

    回覆刪除
  6. 打邊邊好多醬呀~~

    回覆刪除