2011年7月27日星期三

我們的結婚公仔

Big day當日, 除左一對新人之外, 另一對新人就係結婚公仔.  一直我都冇講我o既結婚公仔係點, 其實我自己一直放低左冇理, 開左個頭一直拖到而家先起貨.....

哈哈!!

佢o地就係我同17號o既結婚公仔呀!  我斷斷續續都勾左好多個月!! 終於的起心肝完成埋佢, 不過我想整返套衫俾佢o地, 而家諗緊勾定係剪布做好, 其實真係唔知點攪, 因為自己都唔太識, 又冇衣車, 要用人手......但點我都會試下o既!!


19 則留言:

  1. 好得意哦!!!

    回覆刪除
  2. 如果係咁應該似我同丹丹多D WO~ 你送左比我啦咁 XD

    回覆刪除
  3. 芝士真係~~ 周身刀~~ 張張利~~ 勁勁勁﹗

    回覆刪除
  4. 你自己勾到出黎已經超勁!!! 會捨得將佢放係車頭食風食塵嗎?!
    我覺得如果企鵝仔著哂full set禮服會無咁突出~ 反而女仔只戴頭紗, 男仔只戴bow tie, 更能突出企鵝仔既本質~

    回覆刪除
  5. 佢地個頭好圓好可愛呀............

    回覆刪除
  6. 真係好cutie ar!! so lovely

    回覆刪除
  7. wa~~~~~~ lee個diy先勁呀,連結婚公仔都係自己整~~~~~~~~ 等我果日黎偷走佢地先 呵呵呵 ^^ by醒目主人simpson

    回覆刪除
  8. 連結婚公仔都diy, 芝士真係好勁呀~~

    回覆刪除
  9. 我篇blog 又被yahoo delete 左, 不過仲睇到你留言。我等你黎探我呀!

    回覆刪除
  10. 芝士,你好叻AR~~
    可以自己勾結婚公仔,唉...我仲煩緊......

    BTW,你UPGRADE左YAHOO BLOG......好唔同ar...
    無左O的表情公仔......真係有O的唔慣......@_@

    回覆刪除
  11. 好有心思~好溫馨的FEEL!!!

    回覆刪除
  12. 芝士, 你真係好勁呀......佩服佩服呀....加油哦.....^^

    回覆刪除
  13. 好可愛呀!^3^

    回覆刪除
  14. 轉左新blog覺得點,我唔係好識用..=_= 遲d強制upgrade時都唔知仲玩唔玩blog好..唉

    回覆刪除
  15. 你好勁呀!!!!自己勾左個公仔出來~

    回覆刪除
  16. 得意呀....我個時係自己織結婚公仔....日織夜織....真係心血結晶呢....

    回覆刪除