2011年7月12日星期二

Bridesmaid Invitaion Card

整左咁耐scrapbooking, 終於到呢個item喇, 為左答謝我班好姊妹係我bday幫我手, 我特意係第一次聚會時送左張咭俾佢o地....真係好開心!


張咭整左我幾日, 不過就係斷斷續續咁整....最辛苦o既係cut 禮服o既少items, 同埋要剪satin同lace做gown!!!! 真係花左好多心機呢!!  好在姊妹們勁鍾意!!  so happy!!


正面 (好鍾意整左個扣)



內頁 (有will you be my bridesmaid o既poem)


5個姊妹每人一張, 入面都寫晒我o既心底話呢!!

沒有留言:

發佈留言