2011年7月11日星期一

再敗Le Creuset

喜歡上LC o既人點會有50%off 而去一次咁少o架!!! 星期五我又去左第二次!!! 因為細路生日都有"1", 又咁啱係中環一帶返工!! 咁冇理由唔去掛!!  好想敗個26cm marmite!!!用o黎shabushabu, 打邊邊, 不過一日未結婚埋單, 一日都驚唔夠錢用, 所以唯有放棄, 希望日後同佢續緣


細路冇o野想買, 咁我冇理由浪費o的quota啦, 點都買返少少o野!! 都係平o野o乍!!! 唔算好敗o者!!


8 則留言:

  1. 星期六我地渣車路過見到好多人, 本來都想去架...點知唔夠時間..所以無去到...超想去買個靚靚煲呀~~!

    回覆刪除
  2. 我真係忍到無買... 不過... 我的目標真係好清楚.. 就係專心用staub... >.<
    咁就完全唔理LC有幾多promotion...
    我都想在冬天前買個大少少的來shabushabu呀

    回覆刪除
  3. 芝士, 你幾時想要支cleanser呢?haha

    回覆刪除
  4. 我聽日收工whatsapp你丫,睇下時間夾唔夾到~如果唔得平時你邊度方便呀?^^

    回覆刪除
  5. 我都敗多咗次, 但都係細野啦

    回覆刪除
  6. 咦,我就係買左26cm marmite呀~

    回覆刪除
  7. OH i got those flower plates too ! :)

    回覆刪除