2011年7月4日星期一

出血 @ Le Creuset Flagship Store 1st Anniversary

未到萬聖節, 吸引魔鬼已經出動.....


最近Le Creuset真係好想吸人血, 頻頻有discount, 四圍吸血! 今次到flagship store吸血! 因為flagship store慶祝開業1週年, 邊個出生月份或日期有個 "1"字就可以係店內買o野, 你用$1就等於$2, 即係半價呀! 不過就只限買4件, 上限 $10000.


咁啱小女子出生日期有個"1"字, 唔通上天註定我要去出血??????


我當然係順應天命, 去左flagship store走一趟! 去到得2個女仔加埋我3個人, 我以為好多人添XDDD  staff話我早去未有咁多人o既!! 咁我休息一下抹下汗就慢慢shop!!!  真係見到好多o野好想買呀!!!! 但得4個quota, 要慳住駛!  其實好想買煲, 不過屋企已經有staub o既大煲, 太好用了, 唔想再買大煲, 加上我唔係想儲煲o既! 不過唔敢話遲下會唔會!!呵呵!!


最後....我都買左4樣O野!!! 都係我想買o既o野, 其實仲有o的o野想買o架!! 但係用晒quota lu!!!! >.<



記得去o既時候上Le Creuset yahoo blog print底個blog post!! 去到買o野show出o黎有小禮物o架!


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!V82QoGGeFRSWlq_08QJv4j1v_TM-/article?mid=1622


 


係時候俾大家睇下我買左乜!


就係個大grill pan, 之前係sogo sale已經想買!!! 用佢o黎煎扒正啦!! 但o個時折左都要千幾....而家半價$8xx, 你話唔買對唔住自己啦!!! 而且仲有carribean!! 真係好開心!! 另外仲買左一直都想買o既honey pot, spoonrest, 仲有一set spice jar, 用o黎裝糖鹽生粉!! 原本仲好想買mini pot set!!! 好抵, 不過冇晒quota!!!



 


 

30 則留言:

  1. 好吸引!!!優惠去到幾時呀?

    回覆刪除
  2. 我個生日日期係3個1.....唔通我都命中注定要去行一轉?!
    你會唔會仲有野要買呀?, 我諗我唔會買到4樣咁多, 如果你有需要可以用埋我的quota呀...hehe

    回覆刪除
  3. hahaha....我變左另一隻魔鬼~~~

    回覆刪除
  4. 半價好吸引喎!! 等我都去睇下先!

    回覆刪除
  5. 我鍾意果個POOH POOH~~ 勁CUTE~

    回覆刪除
  6. 係呀, 果個HONEY POT~~ WINNIE THE POOH都有,嘿嘿~~ 二百蚊唔洗又OK喎!!!

    回覆刪除
  7. my birthday also got '1', but i 'pretend' I haven't seen this blog entry... okayokay.....

    回覆刪除
  8. 我無1字,無得敗,巧傷心,最衰我老公唔會陪我去
    至於朋友嘛,真係唔想煩人

    回覆刪除
  9. wei wei, do u know if i can store the things there after shop and take it after work?

    回覆刪除
  10. 你仲買唔買呀~? 我都有1字~可以比你用喎~~^^

    回覆刪除
  11. 嘩.... 我有1字呀﹗係邊樹呀?

    回覆刪除
  12. 芝芝~ 新花名!!!

    回覆刪除
  13. 如果我有自己既廚房, 我諗我都忍唔住, 就算唔煮都買黎擺下~~

    回覆刪除
  14. 有咩小禮物送呢?kekeke 八掛下先!

    回覆刪除
  15. 個度有無你個d台灣靚靚的茶具買呀??? 你個套真係好吸引呀!!!

    回覆刪除
  16. 我今早去左入貨啦~ 超開心呀~ 剛好差不多用哂$5000~

    回覆刪除
  17. 半價呀,超吸引... 所以我好好地發揮小宇宙,計過數後,買左2個煲,其中1個係當鑊用,仲有1個係心型煲,紅色的
    最後買左Oven Dish呀~

    回覆刪除
  18. 我買左呢次,之後都唔會買啦,因為其他都唔係好用得著~
    所以我都真係計過度過架~

    回覆刪除
  19. 唔係啦,我都好想買果套花花杯架,可以用黎整梳乎厘同心太軟呀~
    但既然半價,咁就唔好買佢啦~
    我呢3個煲,應該都夠我縱橫煮食啦掛~ 哈哈~

    回覆刪除
  20. 敗得真係好呀 !

    回覆刪除
  21. LC 嘅產品之多及顏色又多選擇 ,
    真令人見到唔敗唔得
    但我要等到星期六才有時間去敗 !
    謝謝分享 !

    回覆刪除
  22. 我摛日都去敗咗番咗, 買咗三個煲同理呢個 grill pan, 我都係買呢個色呀

    回覆刪除
  23. 咁我睇下會唔會post 上去blog 啦, 我都無諗買咁多呀, 點知BF 去到就話買理煲啦, 跟住就出事啦, 我聽日仲可能去多次, 因為仲有2個同事的QUOTA, 我諗住買D 配件咁, 好在間野係公司附近

    回覆刪除
  24. 咁2個人又好似多咗d煲喎 咁買碟囉, 都好抵呀, 我都諗住買花花碟, 油掃, 枱墊個d

    回覆刪除
  25. 呀,我諗我地係同一日去咗LC 敗家! Nice to meet you!

    回覆刪除
  26. 係係, 我頭先去咗, 佢話佢地摛晚番咗貨

    回覆刪除
  27. 請問個小禮物係咩來ga? 我想買佢0既攪攪棒, 唔知今次半價抵D 定等開倉買抵D 呢....? Thanks!!

    回覆刪除
  28. 之前見到有呢個sale已經好吸引! 會唔會比人好快掃哂d 貨?

    回覆刪除
  29. 我屋企而家已經有2個LC 2個STAUB...再買煲我會被人殺死!! >>> 冇咁易死既, 長敗長有呀, 我已經七個啦, 都未死得, 不過都應該差唔多了

    回覆刪除