2011年7月6日星期三

Scrapbooking tools sharing

多謝大家為小女子分擔, 而家仲有2樣products係手, 如果你o地有興趣收留佢o地, 我平少少俾大家!! ^o^


因為已經有一部份tools賣左, 而家整返個最新o既list, 仲有以下o既tools 可以同大家分享, 價錢都好相宜! 都係成本價!  如果有興趣可以留言, 先confirm先得!!


1. Sizzix On the Edge Die : SCROLLWORK BY TIM HOLTZ (SOLD)


呢個die整cover好靚, 我自己都keep左一個



2. Sizzix Textured Fades 2PK : DOT-MATRIX & GRIDLOCK BY TIM HOLTZ




3. Prima : 12X12 MASK - ROSE SWIRL

Prima o的mask真係好靚, 12x12 o既size, 好抵用!!






4. Spellbinders Nestabilities : LARGE OCTAGONS (SOLD)





5. Spellbinders Nestabilities Labels Three (SOLD)

我覺得呢個shape都好襟用!



6. Spellbinders Nestabilities Labels Ninteen (SOLD)

呢個我都好鍾意呢!





7. Spellbinders Lattice Pendants (SOLD)


呢個花真係做得好靚, 好少做discount, 就算有discount o個時都冇貨! 可以當mask咁用都好靚!





8. Spellbinders Kaleidoscope Pendant (SOLD)


呢個都係好靚, 都抵用!  原來仲可以用o黎做花花o架!





 

21 則留言:

  1. Hi, 芝士,How much for 1, 5, 7 & 8 ar? Thanks

    回覆刪除
  2. 係呀,好耐無見啦~ 其實我間唔中都有黎,不過好少留言~
    你整的卡好靚呢~ 我要多多向你學習啦~
    咁我要1, 5, 6 同8 丫~ 唔要7 lu

    回覆刪除
  3. 我想買Sizzix On the Edge Die呀, 係咪一部機黎架? 幾多錢呀? 可以SEND EMAIL去ellenmummy@yahoo.com thanks!!

    回覆刪除
  4. 請問1, 3, 7, 8分別多少錢呢?~~

    回覆刪除
  5. Hi 我想問第6幾多$呀??

    回覆刪除
  6. I need to work today till around 8pm in Tsuen Wan, if u dun mind, see if we can meet after 8pm, thx

    回覆刪除
  7. 我諗應該要20分鐘,因為我會搭西鐵去美孚,再係美孚搭地鐵去旺角站呀~

    回覆刪除
  8. 好呀﹗我的電話:98074665,今晚見~ Thx

    回覆刪除
  9. 哈哈, 因為用下用下又想要埋
    8個個我諗緊買Cheery Lynn個個Lace定係呢個好呀....
    甘收留4啦~~ 我比個溫暖既家佢啦~

    回覆刪除
  10. 你星期4會唔會出旺角呀???
    Cheery lynn真係貴, 要2xx 1個, 但係整出黎又真係好鬼貴, 唔知big shot 用唔用到ja

    回覆刪除
  11. 星期3呢?? 你可唔可以幫我hold住?? 其實我幾驚郵寄... 因為上次我上網買clear stamp, 郵局d衰人同我摺住左...

    回覆刪除
  12. 我要埋佢啦~ ahaha...
    你d野到左啦...似乎交收時我要俾錢你多d wor...hahahah..

    回覆刪除
  13. 你下一次再搞團購, 可唔可以買機架???

    回覆刪除
  14. 無呀, 其實我想買slice同big shot哩2部machine, 因為佢依家on sales好抵, 但係shipping costs 650蚊..扎掙緊訂唔訂好

    回覆刪除
  15. 唔該哂你呀>.<你唔講比我知我都無留意到有10%off, 我終於搵到朋友幫我係usa個邊帶番黎喇..好開心 ^v^

    回覆刪除
  16. 好靚呀!!
    BTW, 想免費獲得「香港婚紗暨結婚禮品博覽 2011 」入場券 2 張
    http://hk.88db.com/88-Interact/Couple-Photo-Contest/ad-3868782/

    凡有份投票,即可免費獲得「香港婚紗暨結婚禮品博覽 2011 」入場券 2 張 !
    要先註冊 88DB 會員 , 方可投票 .

    大家快 d 黎投我地一票 , 多謝!

    回覆刪除
  17. 其實呢D DIE CUT真係好靚, 不過好怕買左第一個後會中毒...HAHAHA

    回覆刪除
  18. hihi, 想問下#2 & #3 各多少錢? thanks.

    回覆刪除
  19. 請問是否已包鄱費? 一般交收程序如何? THANKS

    回覆刪除