2011年7月25日星期一

攪掂男禮及鞋

上個星期五係倒數3個月O既大日子, 即係越來越近big day喇, 真係唔敢去諗!!

有o的items都未confirm, 但係星期六就有好大o既進展, 就係攪掂左17號o既禮服同鞋喇!!!

我o地都係去左旺角精藝整男禮, 因為一直都有係佢o地度做西裝, 而家質量都好好, 所以男禮都係佢o地度做返, 17號鍾意可以改返做西裝o既款式, 所以其實佢件男禮都好簡單o乍, 只係個領位加一塊黑色satin, big day之後就拎返去改返做西裝.

而男裝鞋佢都冇乜要求, 去左荷里活o個間賣鞋o既舖頭做一對!!  

就咁KO左兩個items!!  SO GOOD!!

不過星期六好熱又好趕咁, 竟然唔記得左影相!!

6 則留言:

  1. haha~ 我第一樣KO反而係男禮WOW, 因為男仔都好快搞掂!!! 唔使煩!!

    回覆刪除
  2. 哎呀!呢樣我仲未搞呀!我男友好求其,佢話諗住著番我租衫包嗰套喎,但都仲未睇 !
    而佢既男裝鞋我都係諗住喺荷里活做啊!

    回覆刪除
  3. 請問造一套男禮幾錢架??

    回覆刪除
  4. 倒數3個月, 好快到啦~~ 我遲你差唔多一個月, 都覺得開始緊張啦, 係驚有D咩未做會做漏呀!! 你要加油呀

    回覆刪除
  5. 加油啊~~~~~~加油啊!!Y^0^Y芝士
    入直路啦~~~我都好驚ar!

    回覆刪除
  6. 精藝的西裝都做得唔錯呀, 我男友之前都做咗裝影pre-wedding.
    男禮鞋我都係荷里活買架, 哈哈. 平靚正 (老闆話佢d 款係利時賣緊over $1000!!)

    回覆刪除