2011年11月10日星期四

My Wedding Stationary

今次講下我o既wedding stationary.

之前一直太懶, 但好多o野想DIY, 不過又覺得好似好多時間剩.  點知去到100日倒數就驚喇.  原來好多DIY都用好多時間, 自己又要返工又要約人食飯派帖. 冇左好多時間.  不過好在都堅持到, 快手完成各個項目..不過真係時間唔太夠, 變左DIY o既Stationary冇咁完美!

用左最多時間整o既就係呢個photo board.  用左好多心機同時間, 自己都好滿意. 用左tim holtz o既菲林將我同17號11年o既路一步步show出o黎, 真係整o既時候都有o的感動.



朋友影出o黎o既效果都好唔錯呢!



另外整左o既就係好多blogger都會整o既menu同table no.  又係用左好多時間, 因為我整左32 sets.  日日係屋企cut同punch...仲有用熱風槍吹呀吹....原來又高估左用o既時間.. 不過整完出o黎好興奮, 好多賓客都讚, 仲有佢o地都立埋留念, 最後我收返10個menus o乍!! 其他多謝賞識佢o地o既伯樂帶返屋企!

TABLE NO. 真係好多謝露比o既idea, 用左tie the knot 既 concept 整左個同心結. 好鍾意!


Menu一睇就知道用左好多punch.... punch到人都癩呀!! 最開心係之前同jm taobao做左100碼o既個人化絲帶, 終於可以大派用場, 加左上個menu度, 又靚又唔會浪費左佢!



好大陣容



Guestbook 我就自己整左一本, 用左book binding o既方法去整, 之前都未試過咁整. 又係摸下摸下整左佢出o黎! 用左係amor買o既book cloth 做cover, 當堂grand晒!



之後兩個ITEMS 因為唔夠時間去HANDMADE, 用左一O的比較快o既方法, 就係用AI 去整DIGITAL FILE 再拎去咭片皇印 Foamboard.  快靚正.  仲有發覺自己鍾意左digital design..好好玩!  個seating plan就因為改左十萬次, 所以我都係做左個吉board.  Wedding前一日confirm左個seating plan就再print同cut. 再由17號上完頭痴返上個board度...總算完全左呢個item.  起碼冇後悔先!




另一個用快靚正方法整出O黎O既就係SWEET CORNER SIGN.  真係太簡單了. 又係係咭片皇印, $10.  想點呀!!!!



見到朋友影O既相...真係好開心呀!








27 則留言:

  1. 勁呀勁呀~ 好GRAND好靚呀~ 特別鐘意D MENU~~

    回覆刪除
  2. 好靚, 勁鍾意個TABLE NO.同MENU~~

    回覆刪除
  3. 芝士果然係'勁'呀!!! 好靚呢!

    回覆刪除
  4. 勁有心思,仲整得好靚添,要讚!

    回覆刪除
  5. 好勁呀! DIY咗咁多野~~

    回覆刪除
  6. 芝士你真係好勁呀! 樣樣都整得好靚呀!!

    回覆刪除
  7. 恭喜你大婚之喜呀~~!
    你真係好鬼好心機,d 手作勁靚
    等你share埋其他野^^

    回覆刪除
  8. 真係要比10個勁比你呀...超厲害呢~

    回覆刪除
  9. 真係想講超靚.勁GRAND,我希望遲D我都有心機咁整啦

    回覆刪除
  10. 好靚,好有心思,恭喜芝士新婚快樂^^

    回覆刪除
  11. 佩服佩服!
    你可以考慮轉行幫新人整 DIY 野~

    回覆刪除
  12. 好犀利呀!!!!整左咁野!!!^^b

    回覆刪除
  13. 醜八怪的月芽兒2011年11月10日 下午4:21

    好鍾意個TABLE NO

    回覆刪除
  14. 俾十個勁同十個like 你~~

    回覆刪除
  15. 你真係好有心機呀 ^^

    回覆刪除
  16. 真的很有心思,整得不錯....
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick

    回覆刪除
  17. 你既diy真係好靚呀~

    回覆刪除
  18. tim holtz o既菲林邊度有得買呀,會唔會好貴? 同埋呢, amor既book cloth多數係咪30蚊一碼?因為我都想買, 但又無信心可以整得靚

    回覆刪除
  19. 只可能講一句:"靚到無朋友呀~~~~~~~^0^"
    你真心的diy,大家都感動!!!

    回覆刪除
  20. 你真係好有心思, 整得好靚呀! 令到BIG DAY更加獨一無二

    回覆刪除
  21. table no d花花係上去嗎? 呢兩個好match ar
    勁呀 ^^

    回覆刪除
  22. 好靚呀,好有心思,好鍾意你個table no…

    回覆刪除
  23. 好利害呀, 用咁多punch, 真係punch到手都軟呀!

    回覆刪除
  24. 好鍾意你本guestbook呀~ 好grand~~

    回覆刪除
  25. 你塊BOAD 係邊買KA~THX~

    回覆刪除