2011年11月24日星期四

桂花酒釀丸子

上左Rachel 堂已經有成個幾星期.  個身好痕, 冇理由上左堂唔交功課o架... 所以趁前日1個月紀念, 17號煮大餐過我食, 咁我就整返個糖水回禮啦!!

上次學整左桂花酒釀丸子, 我真係好鍾意食, Rachel個方法好好, 用一半o既粉團去煲下佢先再加埋其他粉搓....真係好QQQ..

不過我就冇落芒果... 下次可以再落返或者係落杞子!

仲有O的丸子搓得唔夠好, 下次要再努力搓好O的!

7 則留言:

  1. 醉翁之意不在酒, hehehee

    回覆刪除
  2. 芝士,你可唔可以教我呀,我鍾意食架~

    回覆刪除
  3. 未有時間,要快快追你啦

    回覆刪除
  4. 嘩~~~好得喎~~難唔難整呀|!!!

    回覆刪除
  5. 好乖!交功課;) 我諗落芒果會香好多!

    回覆刪除
  6. Give u ten, 我都有這三個小可愛

    回覆刪除