2011年11月23日星期三

Le Creuset - 南瓜燉排骨

坊間要買因應LC而寫o既食譜唔多, 去年去台灣拎pre-wedding時知道有一本係台灣出o既《遇見一只鍋》. 當然我就好快買左.  但一直未去跟入面o既食譜整.

早前終於拎左佢出o黎研究.  嘗試整左個一人前南瓜燉排骨.  因為個人好鍾意食南瓜, 同埋見佢唔難整! 用佢O黎撈飯好正呢!



用LC炆O野真係好快手又好食.  好入味.. 不過我覺得咸左少少.. 同埋我買唔到味醂冇落,  落左少少雞粉!! 唔知係唔係令佢咸左呢!! HAHA

8 則留言:

  1. YUMMY 我都鍾意吃南瓜,
    不過阿娘只會南瓜蒸排骨,因為炆完南瓜變蓉

    回覆刪除
  2. 哇,你最近很勤劳用LC哦!上网search le Creuset 都会看到你。我也有买遇见一只锅,也还没跟着煮。连续两次sogo感谢周买的锅都还没启用。

    回覆刪除
  3. 好好味咁呀...見到都流口水!!

    回覆刪除
  4. 我都想買呢本書呀! 可惜搵唔到, 可唔可以俾佢出版社同作者名我search下呀? thanks!!

    回覆刪除
  5. 謝謝你呀!!! 如果我喺商務搵唔到, 我再問你攞member card no丫! Thanks a lot!!! ^^

    回覆刪除
  6. 我又係南瓜fans! Hehe.

    回覆刪除
  7. 咁貴嘅煲要用多啲先抵呀>>> 大贊成吖,狠狠地用,開心又健康 yeah

    回覆刪除
  8. 嘩~~~~yum yum~^0^~

    回覆刪除