2011年11月7日星期一

四方八面的敗物

上次係大英國敗左個小星星之後,  敗物陸陸續續回朝!

星期六同我O既666 babies hea 遊西貢, 順便就交收我o既寶貝

來自櫻花國 O既夾夾, 靚到冇朋友



加埋去我個16CM ANTIQUE ROSE度..  靚上加靚, 好襯個煲!


來自台灣O既鏟鏟, 最LIKE透明閃粉紅, 仲有個好大O既洞鏟..真係大得有點唔相信, 好抵買, 仲好好用!



再來就係開倉冇買後悔物之一, 洋蔥湯杯一對, 好在Cherry 割愛賣俾我o者, 可以整洋蔥湯, 酥皮湯添呀!!! ^o^



仲有去開西貢, 一班666成員必去朝聖之地 - Noble, 我就冇咩要買, 只係買左個粉紅小鏟, 呢個size LC冇, 又幾好用, 價錢平, Rachel學生可以平o的添!! 綠色spatula係禮物!! very nice!!!




買完o野之後就去Anthony's Ranch食o野, 好yummy. 食完行去碼頭買海鮮返屋企煮海鮮餐, 一樂也!!!

6 則留言:

  1. 1111,開心一日遊!

    回覆刪除
  2. 我很like 你台灣的刮刮, 要search 下點敗先...haa

    回覆刪除
  3. Soup bowl 你合用就得啦~ babe~

    回覆刪除
  4. 個粉紅色夾仔好得意呀....

    回覆刪除
  5. 請問西貢 Noble 是近麥當當嗎 我去過找不到
    可否告知在那裡呢,謝謝!

    回覆刪除
  6. 請問有窿剷剷有乜門路購買呀?

    回覆刪除