2011年11月22日星期二

Staub - 淮山圓肉杞子蟲草花金腿甘荀瘦肉螺頭燉湯

家中有Staub 18 + 28cm 煲.  可以用o黎做咩?  除左係燉糖水之外, 最好不過就係煲中煲整燉湯!

第一次整燉湯, 個名係唔係好長呢, 因為貪心LOR, 見有咩料就掉入去燉!!! 

真係唔講得笑, 我已經好保守. 燉左2個鐘20分鍾.....個湯...........好飲到想喊, 好甜, 完全唔駛加鹽....又甜又出晒味! 



真係一試愛上了燉湯!!  不過老公話唔夠飲!! haha

11 則留言:

  1. 靚女,咁多料,想唔甜都幾難!hahaha

    回覆刪除
  2. 螺頭煲湯真係好甜好好飲ga~~

    回覆刪除
  3. 好滋陰咁喎~! 煲同煲之間駛唔駛用咩墊住架? 淨係加水燉?

    回覆刪除
  4. 個名真係好長.............................^0^!
    wahahahahaha,一o的都無偷工減料wor~

    回覆刪除
  5. 我都好想試,但係我屋企係完全無同煲湯有關嘅材料呀...

    回覆刪除
  6. 但係0個 d 淮山圓杞子金腿等等等都係一買要買好多嘛...

    回覆刪除
  7. enjoylife ﹡ enjoymoment2011年11月22日 下午12:20

    我今日都去買左個28cm round,有齊你呢個combination, 呢個weekend等我又試下你呢煲正到流淚的燉湯先,真係比你笑死~~~
    by the way, nice to meet U :)

    回覆刪除
  8. d料同d湯咁上下咋喎~~~當然甜啦~~而且仲燉左咁耐唔好飲就奇啦~~就冬天啦~~下次可以試下用雞呀!!!會再補d~~~

    回覆刪除
  9. 即係煲中再放煲的意思?

    回覆刪除