2011年11月8日星期二

Le Creuset - 鹽焗蝦

完成左大project之後, 而家終於可以好好善用我家Cheeze Kitchen o既各樣武器

而家好勤力, 煮多左飯, 部份菜式都仍然係17負責, 不過我都唔會躲懶, 努力鑽研LC同Staub菜式

最近愛上左一味菜式, 就係鹽焗蝦.  短短數日, 已經整左2次, 看似好簡單, 但係實在太好食, 食到蝦o既原始鮮味!


材料:

粗鹽     舖係LC煲約1MM厚
蝦         用海蝦或虎蝦比較理想
蔥粒     適量

食譜:

1. 蝦清洗挑腸, 剪鬚
2. 將粗鹽舖係煲內約1MM厚, 用中火將其加熱7-8分鐘
3. 將蝦放上鹽上, 並撤上蔥粒, 蓋上煲蓋, 並可關火
4. 等約2-3分鐘待蝦熟便可


真係好簡單又方便, 我整第二次加左O的香草係鹽度, 焗出O黎又香O的又好味O的!

第一次整用左大蝦, 用左20 ANTIQUE ROSE, 已經好好味!!



第二次整就係同666去西貢HEA遊時買O既靚靚虎蝦! 16 ANTIQUE ROSE FIT到爆,  蝦真係正到冇朋友, 爽口又彈牙!

9 則留言:

  1. 芝士好厲害呢~ 看到我都好想食:P

    回覆刪除
  2. so good and so easy, i must try.

    回覆刪除
  3. 真係好簡單咁喎~~~勁呀!!!!!!咁下次你咪可以係屋企挑戰鹽焗雞囉~~~

    回覆刪除
  4. 個日我有研究過呀...最後無鹽整左薑蔥蝦...我要快D試下你依個先~ 好好味!

    回覆刪除
  5. 睇見都留口水呀~

    回覆刪除
  6. 見到都都流晒口水啊, 我見好多bloger都用LC,
    搞到我都好想去買個來試下囉..HEHE

    回覆刪除
  7. 等我都試吓整先^^

    回覆刪除
  8. 加1mm鹽就得啦?如果我買急凍蝦使唔使挑腸剪蝦頭?等我聽晚試下先

    回覆刪除