2011年11月10日星期四

My DIY Ring Bearer

又講下我另一個好鍾意O既ITEM.  就係RING BEARER.

之前同幾個紅豆JM係美國order左個ring bearer, 我o地叫佢豉油碟, 的的骰骰, 好可愛的.

不過自己一直又好想整個花花ring bearer.  最後靈機一觸, 不如將隻碟放上個floral ring bearer度.  成隻碟被花花包圍住.. 真係唔錯呢!


終於可以同時擁有豉油碟同埋Floral ring bearer! hehe


17號係証婚時就係拎住佢係台前等我!!


呢個係一個非常好o既回憶呢!!!

14 則留言:

  1. so pretty~~d 花你怎stick 上去架?

    回覆刪除
  2. the flower base is beautiful ar.

    回覆刪除
  3. wow...... 好正喔!

    回覆刪除
  4. 個d珍珠係大頭針黎架~~~你唔怕拮親你老公呀!!

    回覆刪除
  5. 嘩~~~~芝士,你真係好細心啊!^0^要慢慢將o的花花整上去!!!!
    勁~~

    回覆刪除
  6. 好靚呀~ 豉油碟+ 紫色花花~

    回覆刪除
  7. 呢個ring bearer 真的好獨特同創意 ! 拍手 ^^

    回覆刪除
  8. 好靚呀~~~~~~真係好有心思呀...^^

    回覆刪除
  9. 點解芝士你D DIY創作力咁勁既~~如果我婚前見到都好想搵你整返個呀~

    回覆刪除
  10. 你好有心思,好靚!

    回覆刪除
  11. 芝士,唔好意思呀!!我想問你個ring pillow中間係cusion定係其他materials????因為我想幫朋友仔整番個呀!!!

    回覆刪除