2011年11月29日星期二

我與Le Creuset 的白色聖誕

 
月中睇到Magazine話12月LE CREUSET 有CHRISTMAS EDITION.  見到已經吸引.  不過價錢.....貴!!!

點知尋日係facebook見到佢fondue set special price係 $288 o乍...所以尋日就print左coupon飛左去flagship store換!!

唔去由自可, 一去變癲婆

Flagship store 返左好多聖誕貨, 而且仲做緊7折.  仲有返左PIN, 開心屎我....即時將O的飛心PIN據為己有.  仲有換左FONDUE SET.

最HAPPY係, 而家買任何一樣o野可以加$99 換雪花mug.  仲可以換兩隻.  買滿$500可以加$138換pudding dish!!!  cute到暈呀!  17號都好like個pudding dish!!!

幫埋666敗左o的...拎左兩袋走人, 今次都係抵到冇朋友!!!  

好開心呀!!

今個聖誕, 我有個white christmas!!!! hahaha





今晚17號特意去買哈根大師返O黎同PUDDING仔開光, 都咪話唔爽!


13 則留言:

  1. 我今日帶咗 pudding dish 返屋企 lu <3

    回覆刪除
  2. 唔去由自可, 一去變癲婆<<<勁!癲左都仲可以咁押韻,佩服!佩服!

    回覆刪除
  3. 請問邊都有COUPON PRINT

    回覆刪除
  4. 我都買左mini fondue set! V cute!見到xmas pudding冇買到,等二日去已經冇晒貨!要等下星期了!

    回覆刪除
  5. 我想問係咪要買滿500蚊先可換1個布甸仔?一人換兩個係500都換得, 定要1000先換2個呢?thx

    回覆刪除
  6. 大家都滿載而歸啵,真開心 !圓pins 有冇粉紅色吖?

    回覆刪除
  7. 嘩... 好白色聖誕呀~ 哈哈~

    回覆刪除
  8. 嘩, 你真係好鍾意呢個牌子

    回覆刪除
  9. 我個FRD 都有敗到呀

    回覆刪除
  10. 唔去由自可, 一去變癲婆>>>>>>嘩,巧正呀呢句!;D

    回覆刪除
  11. XDDDDDD 又敗了!!

    回覆刪除
  12. 好靚好可愛~抵敗~!

    回覆刪除