2011年11月11日星期五

Sogo thankful week 2011 Nov


一年有2次SOGO Thankful Week, 次次我都會去敗敗敗.  今次都唔例外, 仲約埋666一早出去敗家!!

好似返工O既時間出門, 約左666係CWB食早餐, 食緊早餐都不忙講LC, 講到忘晒形...

Sogo未開門時我o地已經去左排隊, 一開門我o地殺上去LC啦!!!

今次主打Fennel同Linen, 好老實我like coastal blue多o的, 對Fennel同Linen唔係太大興趣.  不過呢兩隻色都有靚o野...好似Linen, 我就覺得18cm Risotto最美.

 不過今次我好叻叻, 冇敗煲煲, 反而又係屎左係o的小物度!!

恨左好耐o既coastal blue, 一見到就發左癲, 之前一直都冇興趣買o既o野, 就係因為coastal blue令我破戒...

呢set tea pot同tea cup....靚到冇朋友呀!!!



仲有兩個碗都係coastal blue!!!  美呆了.......


忍唔住再敗多兩中花, 同cherry share,  每色一人一隻!!


呢兩set 666話好用, 我當然聽佢o地講啦!!!


LC 係咁多啦!! HAHA, 係唔係好少呢...我留力之後買靚色...大把O野等緊我!!

之後同666 再行7/F, 敗左其他正O野.

KAI 夾夾, 一定有用!  仲有會企起身O既飯鏟...平!!





666極力推薦可伸縮筲箕.. 多謝Fi Fi割愛換左淺藍色俾我, 一大一細, 洗菜同生果好方便...又慳位.




最後呢set係thankful week 前發現的, 原本等左半年話左今次thankful week必敗o既Nagumi tea set, 點知前幾日俾我見到買$3000減$600, 團購4套仲平過thankful week買...即時call齊人馬, 444一齊敗....  開心到震呀!!!! 


HAPPY 666 滿載而歸, 一齊去飲茶分貨, 開心過左一日!! 不過真係好攰, 今日剩係7/F已經夠晒攰了!!

仲有好開心同blogger相認, 開心見到Ami!!! hehe!!! happy屎我!  星期一又見喇!! haha!! 好期待!

14 則留言:

  1. 你們一起敗真開心, COASTAL BLUE BOWL 我晚上唔見啦...下次再去看下先

    回覆刪除
  2. 好靚呀! 我 lunch 去到 coastal blue 碗只有大 size, 當時得番一隻, 飛身敗入...

    回覆刪除
  3. 同你地並戰好邪,戰無不勝yeah

    回覆刪除
  4. 嘩~~ 好神心喎。 我覺得LC真係要比個獎狀比你~ XD
    我遲啲都會去行吓,不過好怕多人。 >_<

    回覆刪除
  5. 好鍾意你set Nagumi tea set ar! 會唔會再起團ar?! 介唔介意share條link比我? thanks!

    回覆刪除
  6. coastal blue套tea set好靚好可愛呀~!

    回覆刪除
  7. 芝士見到妳地我都好開心呢^^我地今晚又見啦,yeah!!!!!

    回覆刪除
  8. 我起妳度睇左當買左!^_~

    回覆刪除
  9. ADDED YOU. CANDY. NICE TO MEET YOU. SO HAPPY

    回覆刪除
  10. Nagumi tea set好靚啊~~~^0^

    回覆刪除
  11. ♡小公主♡小王子♡2011年11月17日 上午11:02

    TIFFANY BLUE那set杯 好靚

    回覆刪除
  12. wah~好勁呀~真係好鬼正~

    回覆刪除
  13. 個隻coastal blue既碗..我都爭扎左好耐買唔買...但最後無買到..
    宜家真係有D後悔~~

    回覆刪除
  14. coastal blue真係靚喎!

    回覆刪除