2011年11月24日星期四

Cooking Class @ Rachel's Kitchen

講起Rachel's Kitchen, 其實我好早已經知道有, 因為我第一本整蛋糕o既書就係買左Rachel o既書, 到而家整cheesecake時都係跟佢!! 之後都買左佢2本書, 係我擁有同一個作者最多書o既一個! 不過我就冇上個佢o既堂!

最近同666都提起過去上烹飪班, 之後大家提議包班上Rachel堂, 我當然ok啦, 買左Rachel o既書咁耐都未上過佢o既堂!  大家二話不說就搵齊12個人頭!! 一齊上Rachel堂! 不過Rachel o既班就係示範班, 冇得落手落腳做, 但係過程中佢會提大家一o的要訣咁!

上星期終於上左堂, 大家都好期待又興奮! 好開心可以見到一眾bloggers.  終於可以一見LC巴黎鐵塔主人Feon, 煮o野好勁o既sunnyma.  仲有好可愛o既Ami, 仲有日日整好味包包o既Angel.  當然仲有LC開倉O既戰友HAPPY!!!  唔少得o既就係666成員啦, 不過今次就少左比比!  大家平時係blog都不停吹....可想而知見到面有埋聲12個人係幾咁嘈呢!

今日呢堂係宇宙最強, 用好多時間去煮, 所以係Rachel堂內面宇宙最強


課程內容
涼伴四小碟‧桂花煙燻素鵝‧溏芯燻蛋. 
擔擔麵‧桂花酒釀丸子
Rachel's Kitchen o既佈置好田園又帶vintage.... 我好like呀!!!  同埋我羨慕有張咁大o既工作台.


成晚Rachel係度cook cook cook, 我o地又好留心聽書同埋傾偈.. 又有Angel o既愛心homemade蕃茄包包食, 好溫暖!

以上就係Rachel o既成果喇, 大家一齊座係大台食, 一邊食一邊吹水, topic都係圍繞LC多!! HAHAHAH

好期待下次又一齊上課呢!

7 則留言:

  1. 1111111.....野!人地一把年紀邊鬼度仲可愛姐!(其實聽到好鬼C開心,哈哈)

    回覆刪除
  2. 嘩....睇到都留口水!!!!!!^0^
    下次有堂預埋我AR~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 我到好想去Rachel 到學, 但抽唔中~~

    回覆刪除
  4. 下. 乜原來無得落手茖腳整架.. 你唔講我都唔知tim

    回覆刪除
  5. 我都好開心見到靚女芝士你,nice to meet u all (^.^)

    回覆刪除
  6. 我都好期待下次又一齊上課呀!hehe...最好係靚靚西菜^_~

    回覆刪除
  7. WOW....聽見都開心!有機會預埋我丫!

    回覆刪除