2010年7月22日星期四

Scrapbooking tools 入貨中

又為scrapbooking增加成員喇, 之前係Tanny度見到有summer promotion, 買stamp pad就英文字母印仔, 所以我又去幫襯喇!! Order左之後就見到佢又有另一個summer promotion, 買Embossing Folder可以用一個平o既價錢換一本scrapbooking書,一望之下原來係我想買o既書, 但可惜我又冇cuttlebug, 但我又好想買o個本書, 所以都係問Tanny可唔可以獨立賣俾我, 點知又ok而且價錢又合理, 所以又敗家喇!!


沒有留言:

發佈留言