2010年7月18日星期日

2010.07.17 Vanesse L Catwalk Show @ Wedding Expo (中式晚裝篇)

中式晚裝篇


呢件紫色上次expo見佢show過出o黎, 覺得似知客, 不過著左上身都ok喎, 但係o的料o既問題, 如果有少少肉地同肚腩仔好易現型...真係要好fit先得!



呢件個感覺唔錯.  我鍾意傳統feel...個色又清但係sharp, 可以考慮做席前或者敬酒!!


又係之前見過, 都ok靚, 但都係好易著肥人!


呢件唔知係咪平時o個件, 都有件外套仔, 不過唔容易carry得好!


呢件藍色好sharp, 都唔錯o架, 可以試一試!


紅色晚裝, 我覺得之前o的款靚o的, 呢個pattern o既布唔好睇!!


可能因為出show關係, o的衫比較誇張, 唔多我like o既A-Line款, 不過都有少少ok, 可以之後去試下.

轉眼間就行完個show!!!


完畢, 多謝欣賞!

1 則留言: