2010年7月20日星期二

Bridal Signature Again

對上一次去Bridal Signature已經係3月o既時候, 當日BS剛搬左去灣仔冇幾耐, 都唔係好多衫, 今日帶左幾個JM一齊上去睇衫! 順便去探下靚靚Windy!!! 又要係度讚下佢, 人又靚個人又nice nice!!


上到BS最開心係乜, 唔係睇衫, 而係Windy話我瘦左呀!!  開心屎我喇!! 因為3月上去時我仲好肥!! 而家多得你o既advice, 一齊浸浴瘦身, 又做運動, 真係瘦左呀!!  Windy都瘦左, 真係好正啦!!


今次上去真係多左好多衫呀, 有好多件我都好鍾意.....不過又係o個句, 我冇錢呀!!!!


我o地都玩到接近9點, 試左一o的衫, 真係好靚o架!! 因為有其他JM唔方便出鏡, 我o既就會用真身!!  睇下我o地試左邊件....

呢件就係上面O個件, 我都好鍾意呀!!!! 心動心動! 不過係2碼, 我冇料子去試.......個JM就係2碼, 仲有少少鬆位.....好羨慕呀!!!



呢件好Plain, 不過好elegant, 同埋有好多details, 一o的都唔覺得冇o野睇! 個心型胸好靚!


呢件好飄逸, 有種青春可人o既感覺, 紗入面係好靚o既lace!!


呢件同第一件差唔多, 不過個拖尾唔係透明!! 都係好靚!


我又唔執輸試埋一份! 今次好開心試上身拉得埋呀!! Windy都話:[ 衰o野, 你真係瘦左喎]  又要自我陶醉一下先得!


呢件通花Satin......真係一絕, 我唔鍾意Satin都覺得佢好靚! 個拖尾係人手剪.......真係好靚!


呢件係lace上身, 下身係柯根紗, 好舒服o既感覺!! 不過下身都係平凡左o的!


唯一一件試o既EG, 幫另一個冇o黎o既JM試俾佢睇, 用絲去做, o的料好靚! 隻紅色都好靚O架!


試完之後, 我O地幾個就去左榮式燒雞扒度食dinner喇, 大家都係叫佳偶天成, 仲要係飲熱檸蜜添!! XDDDD


今日大家都好滿足, BS o的衫quality係好好, 用料又靚, 價錢以訂造o黎講真係好合理!! 而家個JM都心動緊, 不過錢係一個問題, 因為大家都係窮家女呢!!!


靚靚Windy收順o的啦!!幫下我o地呢o的又窮但又想變princess o既JM啦!! (法國photop話我o地係princess, 不過我o地冇公主病o架)

沒有留言:

發佈留言