2010年7月18日星期日

2010.07.17 Vanesse L Catwalk Show @ Wedding Expo (晚裝篇)

因為Vanesse個Catwalk Show total有18件衫, 所以我特登開個新topic專講vanesse個show同埋唔私有化, 等多o的JM可以睇到!

Vanesse好耐冇攪show, 所以我就算腳痛都要出去捧場! 今次行show有6位model, 每人會演繹3款衫, 分別有晚裝, 婚紗同埋中式晚裝.  不過我個位唔多好, o的男人係前面影人, 都唔係影衫, 影完人就係度郁o黎郁去, 我想影衫時又遮住我, 影埋佢個人頭...真係想打佢! 唔講咁多, 去片......


晚裝篇

露腳款...自問我腳粗carry唔到, 不過都幾特別




o的色唔錯, 不過有o的蛋糕, 我麻麻地, 不過可以試下!


隻色好易著肥人, 仲要太多layer喇!


呢件好似之前好多JM試過o既款!


呢件都好sharp, 不過又係蛋糕, 但係個型會著得人瘦o的~


呢件一出場就覺得model都會著得肥, 我o地著咪仲肥.....但佢後面真係幾靚, 有得扣住手指!


沒有留言:

發佈留言