2010年7月27日星期二

Peninsula Wedding Showcase

前排見到有JM講半島又有Wedding showcase喇, 又會有Cocoon搞婚紗show, 咁啱mala都join左, 咁就一齊去趁熱鬧啦.








我去左睇12:00 o個場show, 去到因為遲左所以企得好後, 睇唔到咁濟, 不過後尾都搵到個位可以睇到下...Cocoon o的WG都OK, 不過EG就麻麻地, 好多o的款都唔係普通人普, 就算model都著唔靚, 同埋用o的色好瘀色....唔多好...





之後就搵埋Malau一齊睇下場地, function room入面set好左幾隻色o既, 全部都好靚, 就算function room原本個decoration都好正, 真係唔駛整decoration啦, 現在o既花都係有solomon一手包辦, 又係好靚好grand!









仲有呀, 現在係有茶點同埋fruit punch供應, 俾各位新人一路享用茶點一邊參觀, 好細心呀!! 我就食左件cheesecake (麻麻地) 同埋 macaron, 係榛子夾心, 唔太甜返而有驚喜呀...仲有食左一匙蝦!!







離開o既時候, 係遠處有個靚女同我四目交投, 大家又覺得大家好熟口面, 行埋佢大家都驚驚地好細聲講o野, 後尾我聽到幸子, 再望下旁邊另一位靚女, 好似阿草, 我就覺得係blogger啦, 我一講我係芝士, 大家就即時如釋重負咁......原來係杏子, 阿草同埋黑豬安呢3位好好感情o既好姊妹....你o地真係好瘦lor...特別係黑豬安呀, 真係好瘦, 唔好再減肥喇...  我今次終於感受到bloggers互相相認o個種又驚又喜o既感覺...好攪笑呀!


完左就同17號去上堂, 上完堂就去左蘭芳園食飯...我個龍脷好食又抵呀!





食完飯之後就行去百利, 再去A-DIAMOND睇多次婚戒, 去到之前竟然撞到小車同小權呀!! 好有緣呀, 唔駛特登約都可以拎埋green print張coupon


去完A-diamond之後我同17號都決定會今個星期confirm造18K定PT950...個心都好掙扎....不過想早O的做, 10月可以帶去台灣影相!!

12 則留言:

  1. 同17號握到手及有免費小點最正!!!

    回覆刪除
  2. 我好擔心自己認錯人 ,又唔知點介紹好 .....CRYSTAL? 幸? 還是果個"水間幸謠說"的BLOG友???
    結果,還是安厲害,一眼便看出妳來,又叫得出"芝士"....哈哈 ,大家相認時,真的好開心啊

    回覆刪除
  3. 原來A-Diamond有得揀做PT950...好低能...只怪自己連開口問句都唔敢

    回覆刪除
  4. 嘩, 你同d blogger 好有緣啊!!! 成日都撞到既.....咁......幾時撞下我呢.....

    回覆刪除
  5. 我原本都想去呢個cocoon show架...可惜我唔在香港丫....唉~

    回覆刪除
  6. CuBie的快樂家庭2010年7月28日 上午10:34

    你個傻瓜, 真係唔記得自己之前訂左2set punch呀?
    你睇下 --> link
    我覺得eyelet lace個set同你今次訂既l-126045有DD似
    不過唔緊要, 如果你有邊個punch唔要, 我睇下有冇另外D JM要啦!!

    回覆刪除
  7. 我隻戒指係K白金來的...不過我果隻響幾乎正前面果位花左一條痕...可能係影Prewedding時整花的...><"...雖然唔係好深...但唔知有無得搞搞佢

    回覆刪除
  8. 哎呀,係咪我累你遲到呀?
    唔好意思呀~

    回覆刪除
  9. 哎呀...我12點都o係半島喎,然後又係去咗蘭芳園食飯呀!!!咁都見你唔到....

    回覆刪除
  10. ♡°。黑豬安。°♡2010年7月30日 下午5:03

    =_=!!! 唔係呀 ~ 只係我著左件大肚婆衫 ... 妳先至會有咁既錯覺! 我真係肥架 ... 我俾上次去影pre-wedding時 ... 又肥返啦~~~

    回覆刪除
  11. 我都有去, 不過睇三點個埸, 見唔到你tim
    A diamond 係百利邊到? 係咪可以custom made 介子? thanks

    回覆刪除
  12. thx, 經過去睇下佢做唔做到我個款先

    回覆刪除