2010年11月29日星期一

未曾想過會擁有它

未曾想過可以擁有它......


係....真係發夢都冇諗過....但係今日真係實現左!!


那個它是指乜o野!!!!  它就係Vera Wang o既gown....  當然我唔係指WG啦....因為太貴喇...我都唔會買得起...學查理斯話齋...我都係民女一名!!!


不過退而求其次....我可以捉得到o既就係bridemaids dress 喇!!! 但係之前睇過都要over $3,XXX, 亦都係唔平喎!!!


不過最近收到消息, Vera Wang會暫停bridemaids dress o既系列.....而家white bridal salon有緊clearance sale..... 所以星期六收到Malau電話報告sale情況之後, 我已經好心急喇, 俾左個藉口自己, 細路大婚當日我做家姐, 人o地o既姑奶都唔可以失禮人o架!!! 一定要有一件好o的o既衫先得....所以今日唔理咁多就飛左去White度睇衫!


上到去好在仲有款可以揀, 不過我鍾意o既輕紗款已經唔係得返好多....仲要係長裙款, 我又唔係好想買長裙, 因為比較少著, 所以集中火力係短裙度!!


試左一輪......係徵求左17o既同意之下......我終於敗了...........仲要係2條咁多!!!!


呢件係細路大婚日著o既!!! 可能之前都會著都唔定....一定要著返夠本先得!!!



呢件formal o的啦, 返工去宴會都著得, sales 姐姐話個款好襟著, 可以有好多combination喎!!!



真係好開心, 發夢都估唔到可以擁有Vera Wang一件半件o既名物, 而家仲要變成絕版喇!!

19 則留言:

  1. 我都岩岩打左BLOG !!!! (我見大家都買得7788)

    回覆刪除
  2. 我都趕得切"標尾會"訂左條 bridesmaid collection 做 big day 既 evening gown 呀~~ clearance sale 係咪即係買現貨呀??咁包唔包改呀?? 你試o個條都好 good wor!!第 2 條仲好高貴tim!!

    回覆刪除
  3. 嘩.......仲要買左2條tim.......開心c啦~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 兩條都好靚呀~~~
    貴唔貴呀??

    回覆刪除
  5. 千4 2條 VERA算係咁啦~ 都好GOOD 呀~~ 返工又得, 去飲又OK WOW~

    回覆刪除
  6. 咁又真係有d貴wow...而家結婚好似倒水咁款, 我真係唔捨我呀~

    回覆刪除
  7. 我見到佢有SALE,都唔敢去睇...怕忍唔住....haha 你第一條好靚呀~~

    回覆刪除
  8. 我好鍾意第一條呀,好岩宴會著,同埋你買個價錢真係超值呀!

    回覆刪除
  9. 唔得呀,要到個日先著得,HEHE~~

    回覆刪除
  10. 第一條隻色同啲布料都一睇就知係靚嘢啦~~第二條平時著都可以呀!!!

    回覆刪除
  11. 紫色果條好靚呀~~~~

    回覆刪除
  12. 第一條好靚呀 好襯你~

    回覆刪除
  13. ♡ IRIS.屎屎.★2010年12月3日 下午4:00

    第一條真係唔錯喎, 咁你細佬大婚之日, 我咪可以見到佢個真身, kakkak~

    回覆刪除
  14. 見到你banner轉左,好期待你o的婚紗相

    回覆刪除
  15. haha~~~ 終於見到17號唔變身成為機械人個樣喇~~ kekekeke

    回覆刪除
  16. 醜八怪的月芽兒2010年12月4日 上午11:15

    紫色果件靚ar^^

    回覆刪除
  17. 紫色靚呀!!! 仲有你個新banner 呀!!!!!

    回覆刪除
  18. 紫色真係好靚靚呀

    回覆刪除