2010年11月18日星期四

1113大好日

1113真係好忙呀!!!! 因為呢日係大好日, 好多人結婚. 


今次係邊個, 就係1113小隊 - 迪比, 泡泡同Sonia!!! 一日要走3場.....唔係.....係4場!!


第一場去左AH M o既畢業禮....讀MBA真係唔易O架...我上年都讀完Master畢業, 真係感受到好辛苦先捱過左....不過捱得過左就會好開心...終於畢業..都替AH M開心呀!!!



不過真係唔好意思, 因為仲有3場要趕住去, 我同Malau真係同佢來個快影就要走喇!!


離開poly下一站就去Sherton o既伊甸園, 參加泡泡o既証婚.....阿泡....你真係好靚呀!!!!  靚泡之名實至名歸呀!!!! 我又再傾慕你呢!!  見到你結婚真係好開心呀!! 仲有monalisa o既姊妹都有o黎....雖然短短半個鐘...大家都好開心, 亦感受到你同阿懶真係好sweet....好開心!!



Monalisa姊妹團....好鍾意呢張相呀!!!



見到你o地好開心....我都好開心呀!!!! 滾動ing!!!!


完左阿泡之後我o地又去左朗豪酒店, 去探探靚靚sonia!!!! 雖然冇時間出席佢婚宴, 但係都想同佢影張相....



Sonia用玫瑰做主題, 個backdrop真係好靚, 連件EG都係玫瑰....靚到冇O野講呀!



同Sonia影完相之後我o地就出返尖沙咀, 係pacific coffee飲杯o野休息一下...就去holiday inn 迪比比o既婚宴喇!



又見到你o地喇!! ^o^


比比....真係唔可以唔講....你真係好靚呀!!! 愛屎你!!!!



6:00PM証婚....雖然人唔多...不過真係好舒服..靜靜地咁完成個儀式....真係好開心!! 而家攪到我都想早o的証婚呀!! 唔想開席先o黎証婚!!!


我o地好榮幸....座22號枱...原來好近台o架...仲用你屋企人一齊坐添.....突然之間我覺得自己升左呢!!!


呢個look好襯你, 好young好靚呀!!!


中式look又係要讚...真係好優雅...一o的都唔老, 仲好靚添呀!


紅色呢件都好正, 好sharp, all back頭你carry得好好, 即時覺得好似明星呀!!


真係好開心...好開心可以係1日內走訪晒4單喜事....真係好替你o地開心...


雖然真係有o的攰...o個日仲係病緊食藥...好似朦朦地咁...攰到而家先至寫返blog!!!  但係見到你o地好幸福, 我都一樣好幸福呀!!!


希望你o地以後都開開心心, 幸福快樂呀!!! 仲有早o的生返個b 俾我玩呀! ^o^


最後我要好鄭重咁講一次.....其實我o地先至係1113小隊lor!!!!


1113小隊4成員!!!!



 

4 則留言:

  1. 勁呀,我1113都去咗BLOGGER婚宴呀~~

    回覆刪除
  2. CuBie的快樂家庭2010年11月19日 上午4:03

    泡泡真係好靚呢 too bad我病病去唔到, 如果唔係一定忍唔住要錫錫, 呵呵! 你有冇幫我送佢一個愛的抱泡?
    迪比比都超靚呢 佢超似袁詠儀囉!!

    回覆刪除
  3. 呢個 backdrop 真係超靚呀~

    回覆刪除