2010年11月12日星期五

Recent Shopping

最近....我買左好多o野...大家見我冇出post...其實我冇停過!!!!


好開心之前知道個朋友係USA會返o黎香港...所以我當然唔放過呢個機會, 叫佢幫我拎o的o野返o黎啦, 第一次叫朋友拎o的tools返香港, 我都唔敢太狼死...唔好意思o既


我的收獲.....


一直想買o既making memories tools, 有instant setter, ribbon setter同埋edge scraper!! 



仲有當然係MS punch啦, 我好鍾意佢個花花punch & stamp呀!!



仲有幾pack stamps!! 同埋有MS o既 scorer....



另外, 係tanny度都入左好多tools!!!! 竟然有我訂唔到o既score board......而家可以擁有佢....好開心呀!!



仲有仲有...為左拎多o的idea, 去左Dymocks 買左幾本magazines參考!!


呢本專for scrapbook...仲有右手邊o既 pattern paper同tags送.....入面都有教點整花花!!



下面兩本for card making....左手邊o個本仲有個stamp送...  o的card真係整得好靚lor....


 


暫時都係咁多....之前都有入左o的貨....不過入得太多....唔記得lu!!!! (扮矇先!!!!)

10 則留言:

  1. 嘩,原來你先係敗家女,哈哈,期待你更多的製成品~~

    回覆刪除
  2. haha~~ 唔知你婚後 d 毒清唔清到架呢????? wakakaka 我怕你老公「的」你去戎毒所乍~~

    回覆刪除
  3. good~~~ 乜野都係假, 最緊要身邊個位支持呀!!!

    回覆刪除
  4. 呢個正呀~GOOD PICK!

    回覆刪除
  5. 你去邊間DYMOCKS? 我去過TST同CENTRAL都無呀!

    回覆刪除
  6. 你真係買左好多野呀

    回覆刪除
  7. i also got the scoreboard from oli!!! hehehee
    def needa try out more DIY cards! your new wedding cards r SUPERB!!! do u still hv the youtube link for the very complicated card?

    回覆刪除
  8. 唔駛運費,梗係入多D啦~

    回覆刪除
  9. 我想問, 你個幾個punch chop, 係唔係dolly lace呢個牌子ga?
    我有款chop好想買呀, 佐搵唔到係邊度有得賣....
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  10. 係呀~~~係呢款!!! 唔知邊度可以買到呢?
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除