2010年11月12日星期五

Wedding Card for 1113 JMs

繼上星期1107 bubibu大日子之後, 1113又係一個重要日子!!!!!!


呢日係屬於1113小隊3位JMo既!!!!


開始分別識左MASA x 紅豆 JM 迪比, 加埋Monalisa 9妹 泡泡... 先知道佢o地原來係1113小隊成員, 真係好有緣...及後識埋1113另一成員sonia...所以大家都變左朋友了.  終於等到喇!  見住3位JM係同一日出嫁, 我o既心情真係好緊張呀!!! 好似自己嫁咁!!!


好期待聽日o既來臨, 我同一班好jm 會連趕3場, 務必要見証晒你o地3個o既重要時刻, 來個快閃快拍!!  儲齊你o地o既閃卡合照先得!!!


送上我o既祝福, 特意整左3張配合你o地婚禮o既theme o既卡! 希望你o地鍾意啦!


呢張係送俾迪比o既, 紅紅粉粉咁, 夠喜慶!!!  第一次整trishutter card..  都幾好玩呀!!! 不過襯紙真係襯左好耐!


呢張係送俾鍾意綠色o既泡泡!! 配合返佢o既theme color!!  我都幾鍾意呢個設計, 唔太難整但又有o的特別!


最後一張就係送俾Sonia, Sonia wedding theme 有玫瑰花, 我就用左張玫瑰花紙整左一張有少少機關o既Easel Card俾佢.....雖然唔係整得太好, 但係整完出o黎個感覺非常好.



係度祝你o地聽日順順利利, 永遠幸福快樂!!

沒有留言:

發佈留言