2010年11月3日星期三

台灣紅豆婚紗之旅 - Day 6

今朝訓到9點幾就起身喇! 落左樓下拎佢免費提供o既早餐, 都係包包oo, 不過都好好食o!! 食完早餐之後舅父就o黎到, o地大件細件上晒車之後就出發係苗栗玩喇!

第一站就去左客家大院, 係一間傳統o既客家大屋, 內裡展覽左客家人o既生活文化, 日常工作用o既用具, 囍慶用o既物品等等! 大院出面有好大個花園, 種左好多花同埋都有水果!!!




係度都有介紹苗栗有乜好地方, 見到我去影pre-wedding o既神社呀!!!



行完客家大院之後我o地就出發去位於通宵鎮o既馬英九的老家 - 馬家莊都係係客家大院聽o的人講唔係好遠, 所以我o地就好即興咁去! 大約半個鐘左右我o地就到, 原來都幾偏僻o! 不過就好寧靜好舒服, 而且沿路o既馬路就修得唔錯, 應該都係馬總統當選之後先修, 因為仲好新淨! 去到睇左幾間祖屋, 同馬仔個……紙牌影左張相.





之後就行去馬家莊遊客諮詢中心行下, 買左杯飛牛牧場o既香草雪糕食!!





坐左一陣我o地就出發去搵食, 舅母想帶我o地去上田咖啡屋食飯, 所以就開車去, 不過真係唔近o, 去到飛牛牧場仲要上山行一段路, 經過好多農場先到達!! 不過環境就真係一流, 十級舒服又好relax…上田都有自己種咖啡豆o, 不過我冇揀, 因為唔想飲酸o既咖啡, 所以要左blue mountain.



放飯喇!!!!  好好吃喔!!




嘆完一餐咁relax o既午餐之後, o地就開車返苗栗市, 落山時見到個婆婆, 問佢邊度返苗栗市最快, 佢講得好詳細, o地好快搵到條上返山o既路, 另一邊山就係三義然後再返去苗栗市就真係好快! 返苗栗主要係shopping, 不過都冇乜時間買o, 草草去左康是美掃埋最後2Dr.Wu 101ml oessence就走, 再去行下家樂福同金石堂, 睇下有冇o野買到….行完之後舅父就車我o地去食飯, 去左 一間叫 食小炒!




食完飯舅父就車我o地去機場, 因為颱風影響o既關係, 北上o既路都好大雨, 仲有少少塞, 好在最後都好順利到達機場, check-in完之後就四圍行下, 再入閘行下, 睇下hello kitty候機室…8:50pmo地就上機返香港!!!




這個包包飛機餐就為我o地紅豆婚紗之旅劃上句號喇!!! 真係好唔捨得呀!!!

1 則留言:

  1. 台灣有親戚可以車你地週圍去真係好喇~

    回覆刪除