2010年11月3日星期三

台灣紅豆婚紗之旅 - Day 5

尋晚影完相返到酒店都已經成11點幾, 食埋o野沖涼, 訓覺都已經成2, 真係攰爆呀!!!

因為今日舅父想帶我o地去玩同埋去拜山, 所以8點幾就起左身, 係酒店cafe食左個簡單不過都ok唔錯o既自助早餐. 9點半左右就join左舅父車出去!

第一站就係去左兌錢, 因為下午要去挑片俾埋尾數! 去左國泰世華想兌錢, 排完隊佢竟然話只可以兌相等於USD1,000, 仲有唔收港幣$1,000大紙….叫我o地去返台灣銀行好o!! 所以我o地又要去台銀點知舅母話台灣o的銀行唔想做o既時候就係咁推人, 個個都叫人o地去返台銀...不過都好, 好在舅母之前係台銀做, 用返前員工身份同我o地兌個價高左少少.

兌完錢之後我o地去買左o的鮮花就去拜山!!  拜完山就直接去花海!! 估唔到Pre-wedding冇去影花海, 竟然第二日就去返!!




花海其實都好大呀, 不過而家得幾種花開, 好多都係波斯菊! 不過都已經好靚呀!!係花海入面有一個market, 有好多農作物, 植物, 仲有一個好多小食賣o既地方, 勁多檔仔同埋好多人食o, o地當然唔執輸, 又買左好多o野食, 坐底慢慢嘆啦!

有烤菇, 炸菇, 菇菇羹, 台灣腸 (有一條係飛魚卵), 仲有蜂蜜茶葉燻蛋!




呢個芋蓉炸餅超好食呀!!!




食完o野之後就慢慢行返出去上車, 然後就返去台中, 一路去我好想去o既彩虹眷村呀因為睇相真係好靚, 所以今次點都要去探訪一下!

原來彩虹村都唔近台中市區, 比較近台中高鐵站o! 眷村文化係台灣獨突o既文化, 不過台中眷村好出名就因為有一位老兵係眷村繪畫左好多圖畫, 而家吸引左好多人去參觀遊覽, 甚至去影結婚相o地架車去到彩虹村時我已經好開心, 真係好colorful! 其實彩虹村地方好細oo不過平日都唔少人o黎參觀, o地四圍行下影下相, 已經好滿足喇!





去完彩虹村就返去紅豆桃片喇!

挑片詳情請看:紅豆婚紗之旅 - 揀相篇

食完飯之後, 舅父就車我o地返苗栗, 去左一間motel NT$1,200, 今次係第一次住MOTEL, 真係一間間獨立o既屋, 樓下係停車, 樓上係房!! 感覺好得意!




浸左個泡泡浴溫泉執埋行李就訓lu!!!

7 則留言:

  1. 你有冇見倒個伯伯呀, 原來係香港人黎架

    回覆刪除
  2. 醜八怪的月芽兒2010年11月3日 下午4:03

    波斯菊 真係好靚AR!!我好鐘意花海KAKA!

    回覆刪除
  3. 好靚AR!!!!花海+彩虹村!!!!!

    回覆刪除
  4. 花海真係好靚!!!

    回覆刪除
  5. 好靚既花海同埋彩虹村!!!!

    回覆刪除
  6. 其實用香港提款卡去櫃員機禁錢個rate都okay架窩~

    回覆刪除
  7. 係呀,你下次去台灣可以試下~ 我用hsbc,卡後面有"plus"logo,去到台灣見到有"plus"logo既櫃員機就禁到錢架喇~ 不過每日好似只可以拎NT$20000~

    回覆刪除