2010年11月20日星期六

畢業賀卡

踏入11月, 又係各大院校o既畢業禮... 我上年master畢業時仲有o的同學仔未讀完, 仲有幾個今日先畢業!  所以上星期返左學校同佢o地一齊影相, 賀一賀佢o地啦!!


原本真係諗住就咁返學校影相算, 因為整左wedding card之後冇時間再整咭俾佢o地, 不過返學校之前突然好想整張賀卡送俾佢o地, 所以臨急臨忙開壇!!!  最終只係整到兩張咭, 咁就送俾我o地兩個perfect group o既成員啦, 之後就要飛奔出門口喇!


呢張送俾Kelvin


呢張送俾Meg


希望佢o地鍾意啦, 仲有祝福佢o地事業有更好o既發展!!

16 則留言:

  1. 好靚呀~ 一定鍾意啦~

    回覆刪除
  2. Good good good!
    真係好靚呀!

    回覆刪除
  3. 好靚ar,咁有心思,一定好開心la!

    回覆刪除
  4. 好靚呀~朋仔仔一定好鐘意!!!

    回覆刪除
  5. D色襯得好好啊, 好舒服的感覺呢!

    回覆刪除
  6. 你好! Paper pads 已經返左la~ Graphic 45 Le Romantique $139, 如果選郵寄 $139 + $4=$143, 如果東亞唔方便,可過數去Hang Seng a/c: 296 298359 668 (姓許) 過左後請通知我丫! Thanks!
    Melody

    回覆刪除
  7. 好丫!咁你try下 Hang Seng丫~ 唔好意思,聽日約左家人食飯,唔經tst ar! 如果你過左數後,我會好快就寄出去了!我會包ga na~ 不過麻煩你過左通知我bor!

    回覆刪除

  8. 芝士 ! hi !請睇睇我 blog 丫! Thanks !
    另外,我會俾低價一齊團購既 bloggers
    ar ,你睇下 ink pads
    & X'mas clear stampo 岩唔 o 岩 la~

    回覆刪除
  9. Hi 芝士,
    Fantasia Creation Limited 誠意邀請閣下參加我們最新推出的結婚系列作品以作送給閣下之結婚小禮物。費用全免! 祝你明年10月22 日婚禮順順利利! 免費送您結婚預告 - 新人獨立結婚網頁連結 e-Wedding Card 新人只需給我們一張喜歡的婚照, 給我們新人名稱及婚期, 我們便會把照片重新演繹, 加以本公司之風格, 製造出一張e-Wedding Card。我們更提供新人獨立名稱的網存空間 及連結, 存放期至婚禮當日, 讓新人可以把婚訊輕易的傳揚開去!
    詳情可到本公司Blog 瀏覽! http://hk.myblog.yahoo.com/fantasiacreation/article?new=1&mid=3 Fantasia Creation Limited www.fantasiacreation.com

    回覆刪除
  10. hi, 你既 paper pad 到左了, 問下星期五 (26/11),6:00pm,九龍塘MTR,你得唔得? Melody

    回覆刪除
  11. sorry...唔好意思,你係choose 郵寄既,right? 如果係郵寄,就已經寄左了!

    回覆刪除
  12. sorry,又係我,如果冇記錯,你係choose 郵寄,但好似未比地址我,係咪?

    回覆刪除
  13. 個白色木架仔襯埋張card好靚呀~

    回覆刪除
  14. 謝謝你的支持! 等待你的照片啊! ^.^ 你自製的心意咭也很有天份!! 繼續創作多些給大家看呢~ 加油!

    回覆刪除