2010年11月15日星期一

倒數一個月

今日17號突登o黎我度食飯


因為倒數一個月就到


收樓喇!!!!!!!


突然之間有o的緊張, 但又好期待呀!!!


 


不過, 我而家都唔知做乜o野準備好喎!!!


 


究竟而家我有o的乜o野要做???


我剩係知收樓前我會去驗樓, 有o的乜o野要注意呢???


 


有經驗o既你o地, 可以俾o的tips我嗎???


而家真係一片空白呀!!!

23 則留言:

  1. haha~~o個陣買樓我都好似你咁有過呢個問號 後尾我上網 search 下 d 人點講 有 d 人有個 checklist 好 pro 架~~ 不過其實最緊要就係 check 下 d 門較 (in case 你唔會換), 窗門 d 較 (又係 in case 你地會唔會換), 仲有就係 d 水喉記得開下佢~~一黎睇下個水盤會唔會漏水啦~~二黎就係睇下個水喉位本身又會唔會漏水~~ 不過始終有 d 野係 check 唔到架~~例如d 窗會唔會入水呀...都要等佢落雨先有機會睇到架~~ 希望呢 d 野可以幫到你啦~~kee

    回覆刪除
  2. 恭喜~恭喜~恭喜~恭喜~恭喜~ :D

    回覆刪除
  3. 恭喜哂!!!!收樓係超開心!!
    同意 雪鈴的媽媽 甘講,最緊要係容易漏水o既位,
    如︰窗檯,水盤,有水o既地方就要睇得細緻o的!
    仲有,如有浴缸,就要睇下出面浴缸個個穡身有無濕!
    另外,就係佢搬野走個陣,有無整到穡身爛得緊要.....
    仲有,當時傾有無話留傢俬,
    如果話唔留o既話,就一定要佢清哂,
    因為之後要自己搬去垃圾站係一件辛苦o既事!

    回覆刪除
  4. 恭喜哂呀!!! 有無d有收樓經驗既朋友呀?搵佢地幫下手得唔得?

    回覆刪除
  5. 2妹~ 你上網search個驗樓list啦! 我果時係跟住個list逐個item check架~ 仲有帶埋個識睇既朋友or親戚去幫手呀!!!!! 水喉位好緊要呀, must check!!!!

    回覆刪除
  6. 我諗可以留意下你自己對裝修有咩喜好,
    同埋要物色下裝修cf。你個度係唔係要大裝修,連埋訂造傢俬??

    回覆刪除
  7. 用左十一年,甘真係要大裝,
    甘可能你要花多o的時間物色cf,
    cf 跟唔跟足好緊要家!!!

    回覆刪除
  8. 收樓真係好令人期待呢!

    回覆刪除
  9. 我哋收樓o個陣都係係咁二睇o下o乍....睇o下牆身天花有無漏水?

    回覆刪除
  10. 恭喜呀....業主...

    回覆刪除
  11. 恭喜哂~ 好期待你地既愛巢係點樣^^

    回覆刪除
  12. (我睇左你個 blog 一段時間,不過未留過言,等我今次貢獻下啦...)
    驗樓真係好麻煩0家...我收樓0個陣俾錢人幫我驗,雖然好貴,不過真係驗到 d 我自己睇唔唔嘅野呀...
    如果係二手樓,除非係好大嘅問題,如果唔係你都唔會同上手拗,自己搞掂佢就算。所以最緊要睇有無漏水,如果有窗台嘅話,可以留意下雲石近窗上面有無水漬,如果有的話好有可能係漏水。另外 d sink 盤要試下塞住之後放一盤水,跟住一次過放左佢,睇下去水 o 唔 ok,我個 sink 盤就咁去水無問題,但係咁樣一次過放,水壓大,即漏!!!好彩 check到 jei...
    另外可以 check 下牆身有無裂紋,不過如果住左11年,最好都係全屋剷底批灰再做啦 (instead of 只油返面頭層油)~ 雖然價錢貴,不過都係趁入伙前做左佢,第時先補做好麻煩0家...
    如果你打算搵 c fu 的話,最好搵定先,收樓0個陣叫佢同你一齊上去度尺順手幫你驗樓 ma~

    回覆刪除
  13. 恭喜芝士榮升業主哦~! 真係要小心驗樓~! 同埋裝修真係好麻煩, 要搵過信得過既師父呀~!

    回覆刪除
  14. 有冇朋友之前買過樓架?請佢地幫下手! 或者快d搵裝修師父, 叫佢幫你手驗樓~

    回覆刪除
  15. I will get marry next year as well~~~ 但係仲有好多野未準備~~>.< 可以add我交個朋友呢??

    回覆刪除
  16. 恭喜~恭喜~

    回覆刪除
  17. 收左樓.. 便可以增添傢俱.. 更加開心

    回覆刪除
  18. 恭喜晒呀!!! 我都係啱啱買左樓,等兩個月後收樓呀~ 等我係你度偷下師先,haha

    回覆刪除
  19. 恭喜晒呀~~!!!來緊就要去睇傢俬同設計啦..大把野忙呢~
    我果時驗樓都係自己上去開晒全屋電器(隨買樓送果d)..窗台位有無水跡..去水有無問題,如果有裝修師父熟就叫佢幫手去驗...
    記住朝早去驗樓呀!!!同埋係比尾數前1-2日去驗...如果早驗,到上律師到交尾數果陣間屋有機會會唔同左~~所以我d朋友(買開樓果d)叫我拎鎖匙前1-2日先去驗

    回覆刪除
  20. 我地4月個時收樓~~
    我而家屋企都裝緊修~......個C父好好.....
    你有需要話我知啦..!

    回覆刪除
  21. 恭喜你!! 我地結婚係同一日, 收樓又差唔多時間, 真係o岩~hehe
    我地下個月14號都收樓喇, 而家煩緊裝修&傢俬, 傢俬諗緊訂造or現成買
    收樓前我地會上佛山睇傢俬, 平過hk好多架, 到時再同你share~
    我地未必會驗樓, 可以收鎖匙先一次過睇咋

    回覆刪除
  22. 恭喜晒~~ 成為業主
    裝修呢樣野好煩呀~~ 希望你早日KO左佢
    我睇番之前D BLOG先知你都係住MOS
    我大約知道你講果度係邊呀~~係唔係頌安附近果度呀??

    回覆刪除
  23. 收樓前一week 申請水電煤, 要為cut咗的話要收接駁費
    水電要叫管理處比番個度數你,唔係的話有機會estimate
    要叫煤氣公司上來check 下有無問題
    收到當然要驗樓啦... 早2-3日打番比agent 睇下上水清曬d 野未
    其實你驗到漏水, 上手都唔會理你, 不過一定要裝修好佢...

    回覆刪除