2010年8月11日星期三

Shopping again for scrapbooking

自從中左scrapbooking後, 我o既開支就變得好大, 因為不停去買材料同用具! 最近又shop左一大堆o野返屋企!

星期六去左深水埗一趟, 多謝Louisa Leung o既資料, 我去左鴻昌買絲帶, 真係算幾平!! 我買左好多可以試下玩scrapbook, 有一隻絲帶就係藍色花花, 因為實在太鍾意, 唔理三七廿一決定將餘下成卷買回家!!!  左上角3卷就係德祥o的特價貨, 加埋都係十多元!!!




鴻昌服裝用品配飾有限公司
九龍深水步南昌街128-136號南邦大廈6-7號舖地下


之後又去左西九搵Pegeo Cafe o既Peggy! 因為上travel photo album用左o的字母sticker, 覺得好靚, 就去買幾張返屋企, 另外買左o的紙同埋foam膠紙!




夜晚就殺返去大眾買corner punch同non-acid o既雙面膠紙, 試下邊個牌子好用o的先得!




而今日我就約左Handmade o既JenniferCubie拎之前團購o既punch.




露比, 美玉, 下面o的punch係你o地o架...睇下cubie幾有心機包得靚靚, 仲有張用punch整o既咭仔....好有心思呀, 佢話俾個藉口佢又練習一下punch喎!  星期五可以俾你o地玩喇!! yeah!


原來自己買左好多punch, 成日都唔記得左添......真係係時候收手喇......好窮!! 不過一見到o的punch真係好興奮!!!

29 則留言:

  1. 買材料用具仲係買到傻
    我昨晚先係oversea既site度訂左一堆.
    我諗上埋堂真係可能仲癲.要忍下先得.
    不過仲想去深水po度買lace同ribbon.

    回覆刪除
  2. 係呀, 買材料買到窮.......

    回覆刪除
  3. 買左好多呀~~我唔敢去買住呀~一買就一發不可收搭...
    想問鴻昌係邊條街呀?thx

    回覆刪除
  4. haha..你比我更瘋癲呀..真係買左好多..係咪好平呢~
    幾蚊碼lace and 絲帶簡直唔可以令自己唔買!!!

    回覆刪除
  5. 星期5 毒一毒我AR ~

    回覆刪除
  6. Wa~~ 我都開始瘋狂喇,尋晚去Jusco掃左大約$200野。原來每樣$10,加加埋埋都好貴。如果再係咁,分分鐘貴過出面整。唔得喇~~ 我要收爐先得。好彩我無買CUTTLEBUG乍,如果唔係後果不敢想像

    回覆刪除
  7. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 上午6:19

    你呀, 真係要好好收手了!! 我 暫時 唔會再毒你!!
    我都要搵日得閒去SSPo入下貨先, 雖則屋企已經有DD絲帶, 但其他D靚靚絲帶同埋button呼喚緊我呀!!!

    回覆刪除
  8. wa 真係好多, 期待你既製成品!!

    回覆刪除
  9. haha,真係買左好多野丫!! 你買甘多絲帶都係十幾元,真係好平丫!!!! 等我有時間都要去一轉先! punched 真係好靚!!!!!真係忍唔住買多o的, 為左佢,我都忍住唔買其他野 期待你o既作品!!!

    回覆刪除
  10. 你收獲真係好豐富...
    我都就黎開始 "倒水".........

    回覆刪除
  11. 芝芝~~ 唔該晒你呀﹗ >o< 好想去ssp添~~~~~~ 花花c帶好正呀﹗

    回覆刪除
  12. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午1:46

    SSP買既button就梗係唔係acid-free啦
    我打算用acid-free既紙托底, 先至再貼上去, 咁咪唔怕有acid囉
    btw, 碌碌雙面膠紙我用緊Plus, 都ok wor, 最平係佢

    回覆刪除
  13. 嘩, 你真係中晒毒喎!!! 買左咁多材料!!

    回覆刪除
  14. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午3:48

    其實只不過係clear stamp + embossing powder之嘛, 簡直係劣作呀

    回覆刪除
  15. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午4:26

    就係鍾意呢set stamp既style, 夠哂得意
    有唔同既wordings呀, happy birthday呀thank u呀U呀me呀, 超好用!!

    回覆刪除
  16. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午4:30

    係paperart買之嘛, 呵呵, 趁有折去買啦!!
    右手邊中間的clear stamp set呀, 睇到嘛?

    哈哈哈, 唔係我毒你呀, 係你自投羅網咋!!

    回覆刪除
  17. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午4:45

    真係唔平呀, 未折$164 咦, 咁點解當時我又唔覺得貴呢?
    呵呵呵, 你都有份間接毒JM ga!!!
    btw, 你地會唔會上Olivia既book binding呀?

    回覆刪除
  18. CuBie的快樂家庭2010年8月11日 下午4:59

    Olivia話而家上旅遊相記簿只係學最簡單既風琴式, 係左右拉開既, book binding就係好似書咁樣可以逐頁揭
    之前我都猶豫上唔上book binding ga, 但係佢又話唔學book binding就學唔到進階班scrapbooking, 所以咪上囉
    btw, 你係Peggy度買acid-free foam tape同埋厚身字母幾$$呀?

    回覆刪除
  19. 好多啊~! 我都係用緊plus, 下次書展買丫, 會再平d~ 我同cubie傾開, 話你好devoted呀! 同對vintage wg一樣! 我好忍得手, 暫時只係買左幾個punch做diy, 可能因為我未去上scrapbook堂啦...

    回覆刪除
  20. CuBie的快樂家庭2010年8月12日 上午7:05

    芝士, 為左阻止你3分鐘熱度, 我唯有繼續毒你, 等你keep住呢團火啦
    我地報左9月11呀, 你一唔一齊?

    回覆刪除
  21. wa... 又有好多新工具喇喎~~~ 快d 用下佢地喇~~~

    回覆刪除
  22. 妳果然是大手買入,唔整多d作品就對唔住自已同d材料啦。

    回覆刪除
  23. 真係好多野啊,有時真係買材料都買到窮。

    回覆刪除
  24. 哇=____________________________="...
    呢埋野好可怕=______________="

    回覆刪除
  25. 同我由日本抬返黎d野既差唔多..
    但係我一直都收返佢地係行理道, 好好保存XDDD
    好怕一拆曬黎用就收唔返好佢地

    回覆刪除
  26. 芝士,

    英文字 stickers 幾多錢一 pad 呀?

    回覆刪除
  27. 好, 謝謝你, 等我去睇下先 ^^

    回覆刪除
  28. 我去台北有一度都到有好多punch呀, 如果你去台灣影相時可以去留意下~

    回覆刪除
  29. hihi, 我叫jennifer呀﹗剛中了scrapbooking的毒,上網發現好多志同道合的朋友仔,想問一下你d non-acid雙面膠紙同corner punch(第三張相)都係在大眾書局買? 我想搵這個桃紅色的corner punch好耐都找不到,你在哪裡買?謝謝

    回覆刪除