2010年8月6日星期五

My big day wedding shoe

好開心呀!!!


係JJ Partners結束營業前, 我仲可以搵佢o地做我對wedding shoe, 今日去左拎, 試著左都係好靚, 好舒服, 雖然唔係我最想要o個隻款, 因為我對腳大而且闊, 所以最後要做open toe同埋圍腳款, 但都唔緊要啦, 因為真係好靚, 好雪白!! 



由於對鞋提早左做, 我要keep成年先著到, 要搵個地方好好收藏佢先得!! 到我big day o個日佢已經變左做絕版貨喇!

32 則留言:

  1. 嘩~~係ok靚喎!!!我最鐘意就係lace邊,so nice 貴唔貴呀?

    回覆刪除
  2. lace shoes so nice我記得妳鍾意lace

    回覆刪除
  3. 我拎左咭片啦.. 我係依間公司買藍色LACE的.. 鴻昌服裝用品配飾有限公司 九龍深水步南昌街128-136號南邦大廈6-7號舖地下 依一間我覺得係最多LACE賣的..依間SHOP附近都有幾間賣LACE同絲帶的..間間賣既LACE都唔同..可以慢慢睇.

    回覆刪除
  4. 好襯你件復古婚紗呀~

    回覆刪除
  5. 真係要Keep好小心變黃哦

    回覆刪除
  6. 係好靚喎!!! lace + 蝴蝶, so nice.... ^^

    回覆刪除
  7. 好高貴同大方既款呀~~~~ good

    回覆刪除
  8. very nice and elegant ar!

    回覆刪除
  9. LACE...........實會襯晒你件婚紗啊!!!

    回覆刪除
  10. 醜八怪的月芽兒2010年8月7日 下午2:21

    你對鞋好典雅的feel!!正! i like it^^

    回覆刪除
  11. 我隻腳都係又大又闊,好難買鞋...

    回覆刪除
  12. 我介乎38-39之間~ 不過我對腳都闊同厚,好多鞋都著得唔靚...

    回覆刪除
  13. 好靚喎...我都係好鍾意白色 lace 既鞋喎.

    回覆刪除
  14. OH! Lace is very romantic! Good Pick :>

    回覆刪除
  15. 好靚既lace鞋呀, 同你把遮都好襯架

    回覆刪除
  16. 好靚靚呀....襯晒我地既靚芝呀....

    回覆刪除
  17. 好靚呀~~ 如果我見到都一定會買~~~ 有冇得做唔係OPEN TOE架~!?

    回覆刪除
  18. 好靚呀... 襯曬你啦...

    回覆刪除
  19. 好靚ar~ 我新嚟ka ....好like你對鞋ar~ lace同個ribbon D手工好似好好咁....我對腳都係大同闊ka....如果著得舒服....我又諗諗佢先~ thx yrs share~

    回覆刪除
  20. 你好快手wor~....雖然我婚期未定 ....不過都預左2012年年頭, 所以乜都未搞得.....可以add我嘛?! thx~

    回覆刪除
  21. 嘩~芝士~你好多野都準備左喎~GOOD!!

    回覆刪除
  22. 我心目中的WEDDING SHOES都係LACE面+蝴蝶呀~~不過算啦,我驚我而家鍾意遲啲又心思思想買過對呀....哈,OPEN TOE仲好呀,可以做埋腳的GEL甲~~

    回覆刪除
  23. 我仲未去JJ呀, 我整親隻腳試唔到鞋, 要一星期先好, 但下星期我又唔係hk... 你知唔知佢地幾時 last order 呀??

    回覆刪除
  24. 好靚呀!!! 你仲好快手tim 呀~~~~ 叻~~~~~~~~~

    回覆刪除
  25. Hi 芝士,
    有冇興趣參加我地個 Centrum Wedding Blogger Event? 今次唔使做功課架 XDDDD
    http://hk.myblog.yahoo.com/wedding-mania/article?mid=8695

    回覆刪除
  26. 熊貓車 Panda Car2010年8月10日 上午3:45

    好靚呀~~~絕版新娘鞋都比你訂到....

    回覆刪除
  27. hehe...姐姐你隻腳有40? 不過我都有39...而家我都煩緊對鞋....

    回覆刪除
  28. 我都想買對白色 lace,仲有冇?

    回覆刪除
  29. 我想買對影 pre-wedding

    買有 discount ?

    訂收原價嗎 ?

    回覆刪除
  30. wow 白色lace 好靚 等我今個星期日去睇下先 can u add me as fd? thx

    回覆刪除