2010年8月25日星期三

淘寶

一直對淘寶有點恐懼, 只是得個睇字! 原因係唔太識用, 二來係好驚中毒!

當大家都好熱烈咁討論淘什麼樣的戰衣, 我都好好奇同身痕想去試下淘.... 但最後都係停了下來!!

但係最近.......我失守了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我終於行出左第一步!  正式成為淘寶一族!!

我第一件淘O既係乜, 係乜o野有咁大威力令我失守?????

淘寶真係好快, 星期日order, 星期一晚出貨, 原本係今日收貨, 點知尋晚已經到左!!

我的貨品




打開左仲有Bubble膠, 大家睇到唔係衫啦!!




來張大合照吧! 就係淘scrapbooking材料令我失守喇!! 估唔到淘寶都有!!! 真係好抵呀!!




上面唔係全部都係我o既, 我係同幾個bloggers一齊訂o既! 呢個係第一個order, o黎緊仲有箱大o野都會係呢兩日到, 好期待呀! 

各位有份o既朋友, 你o地認得自己o的寶物嗎??



25 則留言:

  1. 我都有係taobao睇中scrapbooking~未敢出手
    你同邊個seller買架? 有無link呀

    回覆刪除
  2. 唔該晒你AR~ 芝士 !!!

    回覆刪除
  3. 睇黎你中毒好深丫!

    回覆刪除
  4. 可唔可以話比我知, 你係邊間淘寶店買0家 ???

    回覆刪除
  5. 嘩~~~~ 好快呀!!!
    我果d仲等緊呀.....

    回覆刪除
  6. 我已經淘到成為鑽石級VIP~ 中晒毒!

    回覆刪除
  7. 我岩岩都淘左SCRAPBOOK呀~~
    小心中毒...XDD

    回覆刪除
  8. 我都遲遲未敢用淘寶住......... 不過, 你既scrapbooking 毒都幾深喎!!!

    回覆刪除
  9. 唔該晒芝士,好心急啊!等緊你好消息!^^

    回覆刪除
  10. taobao...一試愛上,哈哈
    尋日sonia去完買clear stamp果間, 你幾時會去放血呀,嘿嘿~

    回覆刪除
  11. 中毒好深...記得仲有個wedding呀 =]

    回覆刪除
  12. 哦, 知道了, thanks anyways ar ~~~

    回覆刪除
  13. 芝士,原來淘寶都咁多野買呀,你主要買 sticker / 配件? 邊 d 款值得推薦? quality 還可以嗎?

    回覆刪除
  14. 我唔需要買紙了,其實我在美國買左好多野不過未回來,見你說好抵,所以想了解邊樣配件抵丫。

    你有冇邊 d 覺得特別靚同抵呀? 快 d 介紹黎啦。

    你既手作愈來愈厲害啊

    回覆刪除
  15. 淘寶呢家野真係好鬼容易中毒嫁~~
    haha~ 不過唔緊要啦, 大把人陪你, 包括我~~

    回覆刪除
  16. 嘩~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我忍唔住又去睇啦~~~
    真係好多野買喎......

    回覆刪除
  17. wa~你既毒深到戎毒所都幫唔到你wow~~ kekeke

    回覆刪除
  18. CuBie的快樂家庭2010年8月26日 上午5:14

    bubibu講得0岩呀, 唔該你唔好唔記得左個wedding
    呵呵, 不過咁wor, 我都好支持你繼續devoted for scrapbooking!!

    回覆刪除
  19. 我未攪結婚前已經有用淘寶了, 真係好好好方便! 不過始終未夠膽淘衫, 都係淘d唔等洗無聊野 scrapbook我諗遲d我都會玩, 不過應該只會做一兩頁for wedding only! 之前去左s'pore既paper market睇材料, 勁勁勁勁勁貴! 即刻一邊拉走麥生, 一邊話我要返去淘淘淘!

    回覆刪除
  20. 淘實真係幾方便, 不過我有少少憺心質素, 你認為OK嗎?

    回覆刪除
  21. 我岩岩發現原來我喺淘寶買既scrapbook材料你都有買呀~~xdd

    回覆刪除
  22. 我都有訂呀, 訂左盞水晶檯燈,真係好低呀~

    回覆刪除
  23. 勁呀! 雖然好多blogger淘,但我始終未開始

    回覆刪除
  24. ♡ IRIS.屎屎.★2010年8月29日 下午1:54

    我都係啱啱先學識用淘寶咋, 之前睇來睇去都覺得好複雜咁... 我覺得你一定會上癮, kakakak

    回覆刪除
  25. 芝士 ^^ 請問淘寶有冇cuttlebug既用具買既呢?hehe
    btw,can u add me?^^
    我琴日上左之前激安zone個個scarpbooking...廢到想嘔呀真係><

    回覆刪除