2010年8月20日星期五

Distress Ink sharing @ Amor

好開心呀!

原本我報唔到Amor 8月份o既分享會, 點知尋日收到Olivia o既email, 原來有人drop左, 問我去唔去, 咁我打死都去啦!! 就算約左人都推人啦!! (不過好在冇約人) XDD

今堂教點樣用distress ink, 大家好早就到左, 仲見到Manchi添!! 當然仲有我至愛o既露比一齊上堂! 仲有Olivia都係學生之一!!

Miss 就係 littlebear o既 Alice, 終於見到真人喇, 佢真係好勁, die cut唔駛用機, scrapbooking 材料可以全部o野自己做!!!

首先佢每人派一個佢自己cut o既信封, 入面有3張咭仔, 有好多圓形label!




之後Alice就好細心教左我o地3個用化妝綿o既techniques去印distress ink係咭上面.....做咭o既過程發覺真係好free, 好即興, 好似變左身做女版畢卡索!! 因為真係唔駛點去諗, 隨心去印....出o黎o既效果都好好, 大家o既作品都好唔同!


 好壯觀!!!

三張咭都好唔同感覺!


之後就整label喇, o的lable都係隨心去上色, 不過襯色都好重要o架!! 上完色又可以用水去噴, 營造更vintage, 殘舊o既感覺, 真係好好玩o架!!

我的製成品呀! ^^


今次分享會好輕鬆, 好隨心去玩ink, 唔駛煩點樣襯色, 做decoration, 所以大家都可以慢慢整, 但又好快就完成左, 唔駛over run, Olivia可以早o的返去陪柔柔!!  但我覺得distress ink可以仲有好多功能, Alice都話可以玩好多o野.....所以.....如果要玩我又要敗喇!!

14 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2010年8月21日 上午3:01

    羨慕C人啦, 後補都有你份, 芝士真係好lucky!!!!
    搵次一齊玩啦, 我買左兩盒但唔識玩!!

    回覆刪除
  2. 原來有分享會嫁????
    等我下次都試下報名先~~~

    回覆刪除
  3. 我都有睇過distress ink......真係好想試下玩呀...
    正正正正!

    回覆刪除
  4. CuBie的快樂家庭2010年8月21日 下午4:05

    hey baby, 你收到我既淘寶reply ga可?
    另一位blogger manchi都有興趣呀, 你介唔介意預埋佢?

    回覆刪除
  5. CuBie的快樂家庭2010年8月21日 下午4:34

    唔係呀, 如果你怕麻煩, 我就答佢截左單啦
    佢琴日咁0岩問起我有冇試過淘寶買scrapbooking既野之嘛, 冇所謂ga
    辛苦你喇靚芝
    我今日去SSP, 買左$200絲帶, 癲左!!!

    回覆刪除
  6. CuBie的快樂家庭2010年8月21日 下午4:56

    答左喇, 真係唔好意思呀, 麻煩左你
    收貨? 你意思係送貨到hk? 定係點交收?
    我同maggie好friend ga, 應承左有咩都要預佢, 其實本身我諗住加埋落我order ga.... 佢星期五晚自己搵左你?
    $2碼/$5碼我都可以買到咁, 我hubby又冇阻止我wor..... 再加埋我之前買落既..... 簡直係絲帶海!!!! 好驚!!!

    回覆刪除
  7. 嘿嘿~ 敗DIY女王

    回覆刪除
  8. 整得好靚喎!!!
    我就黎做返學生, 想敗家都唔得!

    回覆刪除
  9. 我買左未做,你整得好好呀

    回覆刪除
  10. 芝士,謝謝你那天的參與~~ ^^ 希望你們也玩得開心~~

    回覆刪除
  11. CuBie的快樂家庭2010年8月23日 上午6:34

    係公司收貨得唔得?
    我都覺得收貨呢part好煩........ 我成日都要出site, 唔係長駐office, 所以都要靠reception姐姐幫我收

    回覆刪除
  12. CuBie的快樂家庭2010年8月23日 上午7:30

    係屋企收... 唔係office hour先送貨既咩?

    回覆刪除
  13. Candy , so happy meet u on FRI and thanks so much show me the way how to back my home from the bus stop haha

    回覆刪除
  14. 飛‧月 - FLY to the MOON2010年8月28日 上午3:08

    整得好靚喎~~~ 等我遲D又玩下先!

    回覆刪除