2010年8月27日星期五

暑期淘寶第二激

第二激淘寶尋日到左喇!!!

今次呢箱大o的o架, 因為淘左好多!!

準備拆箱喇!




成箱都係貨




點左貨又排起樹影張大合照!!!




不過點完之後發覺有一張sticker 冇俾我!! 要問返先得!! 另外有幾張絨面sticker quality麻麻地, 不過其他o野都好好!

分貨都搞左幾個鐘, 又要計返大家o既運費!  整完之後成個人散晒!!!



朋友們, 你o地o的貨呀!! 好快可以到你o地手喇!!!

19 則留言:

  1. WA~~ 好莊觀WOW~~ 辛苦哂你了!!! (kikiki 雖然我無份, 但都feel到你好辛苦)

    回覆刪除
  2. 829 ~ shanlung sunday market 見 !

    回覆刪除
  3. CuBie的快樂家庭2010年8月27日 上午9:40

    辛苦晒喇baby
    睇你幾時得閒我地就一手交$$$一手交貨啦

    回覆刪除
  4. 唔該晒你呀芝士!睇下幾時你方便交收啦!好開心啊

    回覆刪除
  5. 好專業的「拆家」呀!

    回覆刪除
  6. 好壯觀呀!!! 辛苦你啦!!!! 我再約你啦~

    回覆刪除
  7. WOW~WOW~WOW~好多呀!!!!!
    係唔係就係你琴講個兩個SELLER到買架?
    麻煩你...下次有既, 預埋我呀~~~=P

    回覆刪除
  8. 嘩...芝士做左掏寶拆家 829你咪好多野要拎囉? 洗唔洗call救兵?

    回覆刪除
  9. 飛‧月 - FLY to the MOON2010年8月28日 上午3:07

    COOOL! 你係邊個SELLER買架!我都掃緊貨~~

    回覆刪除
  10. 芝士, 我唔記得左講你聽我約左ling下星期試妝呀
    i hope she is the mua im looking for la!
    thanks for ur recommendation!

    回覆刪除
  11. 我冇add佢地fb呀, 好少check
    好緊張! 如果佢都唔arm我唔知搵邊個好了..
    係呢, 你有冇佢地expo既price list呀??

    回覆刪除
  12. ♡ IRIS.屎屎.★2010年8月29日 下午1:51

    我以為全部都係你添呀~~~~ hahaha

    回覆刪除
  13. 真係麻煩晒芝芝呀!~~~~

    回覆刪除
  14. 你地真係犀利..

    回覆刪除
  15. d質素ok嗎? 可以俾我link我嗎? thx!

    回覆刪除
  16. hi, an you share with me the sellers? or count me in when you order next time? thanks

    回覆刪除
  17. 陳太的新生活2010年9月12日 下午3:51

    請問可唔可以話我知~係邊間買~等我又睇下先 ~

    回覆刪除
  18. 嘩~芝士,,,你買甘多sticker黎做咩?整咩架???

    回覆刪除