2010年8月19日星期四

我們的安樂窩

最近忙於另一個大task....就係準備我o地o既安樂窩!

因為17號有綠表, 所以決定左今期抽居屋!  點知........... 抽波仔時已經排8X號, 揀樓次序係.......超過一萬......

心情已經好低落喇, 即時打電話對住17號喊左出o黎, 因為我o地都好有期望.....唔通就咁冇左個機會?

不過我o地冷靜落o黎就諗下有乜解決方法, 始終唔係有錢人ma!!  之後我o地決定去睇居二樓, 主力都係娘家附近一帶.   要供多少少都唔緊要, 最緊要有地方落腳!

之後就約左個地產朋友去睇樓, 初時都冇乜太大希望, 點知皇天不負有心人, 地產朋友識銀行我o地可以用長o的年期供樓.....真係好開心呀, 即時可以睇o的大少少o既單位.... 最後我o地睇左幾間, 有一間高層想睇, 點知就遲左1日俾人買左, 所以得返另一個低層o既單位, 而且價錢都好合理.....我o地唔想再煩同等喇, 就決定左呢間, 雖然唔係我o地想要o既高層, 不過就係我o地想要o的size!   而家可以住個大o的o既單位(因為想抽個屋苑都係得細單位多), 仲可以望到海! .....而家真係好感恩呀!

尋日終於去左簽臨時合約, 而家好期待年尾去接收我o地o既安樂窩!

47 則留言:

  1. happy for you le. :-) 又有多一樣野要搞了!

    回覆刪除
  2. 芝士, 有排你忙呀~

    回覆刪除
  3. 恭喜哂呀~~終於有個安樂窩...
    跟住落黎你有排忙啦~~

    回覆刪除
  4. 我都抽唔到呀!仲無左$100手續費-__-" 而家你搵到理想地方,再慢慢整靚佢!雖然好忙,但一定會好開心o既!

    回覆刪除
  5. 醜八怪的月芽兒2010年8月19日 下午1:46

    happy!!!咁咪開始要裝修新居LOR!!HEE

    回覆刪除
  6. 芝芝~ 真係好替你開心呀~ 我都要加油~~ ^_^

    回覆刪除
  7. ♡ IRIS.屎屎.★2010年8月19日 下午2:51

    恭喜晒呀, 有自己既安樂窩~~ 我要等結婚后save多少少錢先出去買樓啊~~~~

    回覆刪除
  8. 我要去芝士新居開扒地

    回覆刪除
  9. 好人有好報,呢句說話係真架~~
    我地又多個開P地方,正呀! 遲d...可以開埋scrapbooking party

    回覆刪除
  10. 恭喜晒呀!!!搵到安樂窩!!!

    回覆刪除
  11. 恭喜晒呀!之後既執屋搬屋過程雖然辛苦,但你一定會樂在並中咔!

    回覆刪除
  12. CuBie的快樂家庭2010年8月19日 下午4:49

    congratz
    新居有排你地攪呀, 不過一定會煩得好開心, 因為始終係home sweet home嘛

    回覆刪除
  13. 有綠表都好丫,我無綠表,想抽都無得抽... 私樓又貴,買唔起...

    回覆刪除
  14. 恭喜晒呀~~~ 年尾先收咁耐既? 不過呢段時間諗下點添傢俬 / 裝修都好sweet 架, 又可以同男友多d 溝通.
    o係邊區呀?

    回覆刪除
  15. 恭喜晒你, 榮升業主, 仲可以望到海!!!正!!
    好羨慕你啊!!

    回覆刪除
  16. congrats!!!
    真係好值得開心呢!!
    第2個big project on the way囉! :)

    回覆刪除
  17. 恭喜恭喜!!!
    成為業主真係會鬆左一陣氣!!!
    之後搞按揭,裝修........加油!!!

    回覆刪除
  18. 恭喜哂~咁快搵到home sweet home !! 同時間handle 2個大projects..應該黎梗好忙了
    買到岩心水岩價真係好難~我依家都好頭痕, 未開始睇依樣野

    回覆刪除
  19. 恭喜哂你呀!! 雖然唔係你預期之內, 但結果比預期好呢~~ 咁你又再多d野搞啦, 裝修係一個超級大project!!! 加油呀!!

    回覆刪除
  20. 係丫,其實都知道自己買得貴,
    但睇到自己買個價比依家平,
    就開心o的
    依家o的樓價真係好高 ,愈升愈有

    回覆刪除
  21. 二妹~~恭喜你啊!!
    第日我地又有地方gathering~

    回覆刪除
  22. 屎火....唔知mos 即係邊.

    回覆刪除
  23. 係呀, 我果時買都係咁, d人搶住買, 好似買棵菜咁, 呢頭睇完話諗住諗一晚第二朝已經打黎話賣左, 好crazy!
    恭喜晒~ 依家上到車就好, 第時有能力買間靚d大d既, 呢個都係我目標啊 =]

    回覆刪除
  24. 雲妮碧翠斯貓舍2010年8月20日 上午4:58

    恭喜你呀,搵到自己的安樂窩。
    2個大projects同時進行雖然辛苦D,但終究是開心的。
    好好enjoy!

    回覆刪除
  25. 雲妮碧翠斯貓舍2010年8月20日 上午5:01

    係呀,我都開左wedding blog啦,
    得閒你都黎下啦
    http://hk.myblog.yahoo.com/love-v17032010v

    回覆刪除
  26. 恭喜你呀,搵到自己的安樂窩~ 我都有抽呢期居屋,不過NO.仲後過你~

    回覆刪除
  27. 你就好啦 , 又攪掂一樣 , 我仲煩緊住邊呀 !!! 你地而家買左邊到呀 ??

    回覆刪除
  28. 我都打算咁樣買 .,,不過就冇綠表會貴D啊~但又冇錢買私人樓
    anyway~~恭喜你地做業主啦

    回覆刪除
  29. haha~我都係mos~ 不過係我bf再上期用白表抽中的...果時個個嫌貴又冇乜人抽mos...個個揀哂黃大仙唔so mos 果時我仲發哂皮氣點解揀果度o.o 不過好彩佢果時買左...只係年幾的時間..現在比果時仲貴左1x萬

    回覆刪除
  30. 恭喜你呀!!! 而家D 樓價咁樣升升升, 真係好難搵倒合心水, 你搵倒真係好戥你開心呀!!!

    回覆刪除
  31. 恭喜哂呀~~ 找到心水的安樂窩~ 之後就要搞mortgage... 搞裝修 呢d 煩items~~ 加油!!!! ^^
    另~~ 我都係mos o架~ xp

    回覆刪除
  32. 好野,恭喜2妹做業主~~YOYO~
    係啦,買2手居屋就不如買私樓啦~~
    遲D我地可以周圍倒亂LA~

    回覆刪除
  33. 恭喜呀!!!!
    兩件大事一齊做。。真係要比心機呀!!!!

    回覆刪除
  34. 2妹,係呀~有綠表梗係唔好晒la~!~
    仲有海望~直情係正la!~~
    諗起遲d可以周圍倒亂就好開心la~~

    回覆刪除
  35. 恭喜哂呀, 黎緊有排忙喇, 哈哈 裝修係一件超超超級煩0既事, 不過值得架, 好好 enjoy 呢段麻煩但開心0既過程啦

    回覆刪除
  36. 哦....原來係果度.
    我果時搵樓都有諗過果邊架!

    回覆刪除
  37. 太好喇~~o係邊區架

    回覆刪除
  38. 恭喜晒你呀~~收咗樓要post啲相比我哋參觀o下呀~~望海,正呀!!!!

    回覆刪除
  39. 你住邊架 ^^" wei呢咁你地有冇用到間公屋?駛唔駛補地價呀?

    回覆刪除
  40. 500個咁多~~咁要搵其他jm幫手喎XDDDD

    回覆刪除
  41. 恭喜哂呀姐姐....又一大project喇.....hehee

    回覆刪除
  42. 好呀好呀...順便可以見到姐夫真身...wakaka

    回覆刪除
  43. 恭喜你地呀, 搵到心水屋!! 收到樓攪裝修都幾煩架, 加油呀!!

    回覆刪除
  44. Congrats!!!使唔使裝修ar?

    回覆刪除
  45. 恭喜2妹 (雖然遲左),因為呢輪好鬼忙,所以都唔得閒刨下你地d blog!

    回覆刪除
  46. congrats dear,
    where's your sweet home? how's the progress now?
    let me know if we could help =)
    Claudia

    回覆刪除
  47. 其實我想請教你一樣野啊~~係唔係公屋輪侯緊,有個no.比左,就可以用呢個number抽居屋or 買居2?

    回覆刪除