2010年8月15日星期日

Free Wedding Logo 2

6月份見到facebook有promotion, 就係amor wedding gallery免費幫準新人設計wedding logo, 咁我當然都唔執輸又send埋佢做啦!! 到8月頭就收到個免費logo. 一直都唔記得post出o黎添!




其實對免費o既o野真係冇期望, 不過見到覺得比較簡單, 但都唔係差, 因為我見其他blog友有o的logo真係好求其, 所以我都覺得自己o個個已經算係咁...

不過個logo只係得39KB, 如果要大resolution底者要修改就要俾$300...而我覺得唔值lor, 如果係設計得好靚都冇所謂...有o的blog友都可以用幾十蚊o既價錢搵人整, 同埋都唔差....所以呢個.....玩下就算lu!!

15 則留言:

  1. 你果個都叫有諗過~~~~~!!!

    回覆刪除
  2. UM..............同其他果d 係特別d 既.....不過收$300就唔值囉

    回覆刪除
  3. 你有無打算整logo呀?

    回覆刪除
  4. 你呢個都算 比較 有心思喇,不過都係好簡單...

    回覆刪除
  5. 你呢個好過其他人好多喎

    回覆刪除
  6. 唔使$係咁架啦.....hahahaha

    回覆刪除
  7. 我覺得你另一個free logo靚好多wor(雖然果邊都其實係個個既logo差不多)~ 其實amoy wedding整到咁不如唔好free同人整啦...因為實在好少人會俾錢買個唔靚既logo...我見到咁對佢既印象都差左dd...

    回覆刪除
  8. 嗚嗚嗚.....點解我果個咁求其?!
    哦!原來修改同大size file 都要收錢架?!

    回覆刪除
  9. 咁都無計,唯有係咁,我唔會俾300蚊佢賺架!

    回覆刪除
  10. MrS ChAn x mR ChAn2010年8月16日 上午9:42

    你個 logo ,, 起碼有 dd design...
    唉.....我果個,,,,, 完全唔掂a....
    我一定唔會俾 $ 買....哈哈

    回覆刪除
  11. 你個個logo好過我好多, 起碼叫做有D design ~~

    回覆刪除
  12. 我覺得你這個都叫做好啲喇,我收到一睇就覺得我自己整得好過佢地添,不過免費就算啦!

    回覆刪除
  13. 要幾大resolution先可以印係d帖呀貼紙甚至相簿呢?

    回覆刪除
  14. 呢個你會唔會用啊

    回覆刪除
  15. 咁你定左我先同你刻啦~

    回覆刪除