2010年8月20日星期五

Invitation card

其實一直都覺得好多bloggers都好勁好有心, 自己去整張invitation card!! 不過對於呢個item我同17號都唔太熱衷, 因為知道張帖好多人都會丟, 出去再整同埋自己整又唔平! 所以都係諗住用返彩福張簡單帖就算...

不過之前去左個master同學仔屋企玩時傾開結婚o野, 佢張帖我幾鍾意, 問起原來係一個朋友幫佢design, 收左佢design fee ONLY 之後就拎去e-print印, 實報實銷, 計埋都係幾蚊一張!!!  我一聽到已經心動, 因為我要拎帖去加印都要over $1, 其實相差唔多而又係tailormade, 我覺得好吸引呀!!

之後靠個同學仔refer左個designer俾我, 佢都SEND左O的sample我睇!

睇到都係我個同學仔o個張, 同埋仲有另外既帖, 都真係唔錯喎! 仲有可以根據我個concept去tailormade!!! 好正呀!




佢已經放左係我個list度, 如果我真係整o既一定搵佢!! 而家搵下心水design先得!

如果大家有興趣可以留言, 我俾佢contact大家啦!

46 則留言:

  1. 柏。拉。桃 。PPHEA2010年8月20日 上午11:00

    I am interest ar~ Can you send me the details?

    回覆刪除
  2. I also want to hv the contact details. would u send it to me? kalancs@yahoo.com thanks a lot!!

    回覆刪除
  3. i will use e-print for my church invites ar....now i am waiting for my friend's design. i heard that the quality of e-print is good.

    回覆刪除
  4. 呢一PART我都諗緊
    我都想要做個reference呀!!

    回覆刪除
  5. please give me the details too :D

    回覆刪除
  6. May I hv some info. too?
    Thx

    回覆刪除
  7. 你成日都還到咁多好野,好正呀!

    回覆刪除
  8. 我想要呀~~ 可send d details 比我嗎?
    Thanks!!

    回覆刪除
  9. v beautiful design! can i have the details too?? thanks!
    baobao_university@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  10. hello can i have the info plz?? thxxxxxxxx
    irischow_2000@yahoo.com.au

    回覆刪除
  11. Hello~ Can you send me the reference please
    my email is leonachanyy@yahoo.com.hk

    Thanks a lot!

    回覆刪除
  12. 好丫, 比個reference 我丫!!!
    thanks!!!

    回覆刪除
  13. CuBie的快樂家庭2010年8月20日 下午5:24

    我原先都打算搵eprint印帖, 後來做廣告既朋友仔介紹左間更平既printing company, 平一半呀, 出來效果都好好

    回覆刪除
  14. CuBie的快樂家庭2010年8月20日 下午5:33

    叫328, 都幾okay, 又準時起貨
    即管email去quote下價囉
    http://www.print328.com/08Weddy%20Card.asp

    回覆刪除
  15. CuBie的快樂家庭2010年8月20日 下午5:34

    btw, 今晚既sharing session如何呀?
    好唔好玩? 等你share下呀! 我買左distress ink但唔係好識玩

    回覆刪除
  16. 其實帖... 真係幾特別都作用唔大,賓客真係唔會成日拎出黎睇

    回覆刪除
  17. d 帖真係幾靚!! 不過一諗到自己同男朋友個樣有機會比人丟落 rubbish bin 就好唔開心lor...hahaha 不過如果係印一部份比 close frd (即係都知道佢地唔會丟左自己) 又的確係一個幾 sweet 既 idea wor! 又可以 tailormade~~

    回覆刪除
  18. haha...
    DIY = Flushing $$$ into the toilet
    我的倒水行動將要開始.....

    回覆刪除
  19. 我都有儲請帖,但從來無拎返出黎睇

    回覆刪除
  20. 我都係打算搵人做個AI... Then自己出去印, hehe~~ 可以根據自己idea做幾好呀~

    回覆刪除
  21. 我有興趣, 可唔可以send info 比我呀?! thanks!

    回覆刪除
  22. Can you send me the contact details ?
    my e-mail is wewacarmen@hotmail.com

    回覆刪除
  23. 我係會比心機去諗帖的人! 代表我們的婚禮嘛! (呢排好忙。。唔得閒到處 "8", 你要加油呀!)

    回覆刪除
  24. 可能到結婚既時候就會拎返出黎睇~

    回覆刪除
  25. 我都有KEEP架, 搵次POST晒出黎先~

    回覆刪除
  26. Can I have the details too?? ( fongwanwa@yahoo.com.hk )
    thanks

    回覆刪除
  27. 我都有興趣呀~ SEND埋比我呀~Thanks ^^

    回覆刪除
  28. i want to know more ar!!!
    could u send me the details??
    thx!! ^^

    回覆刪除
  29. 2妹: send me some detail~~~

    回覆刪除
  30. 請問你可以俾D資料我嗎, 我都要印invitation card , 因我要行教堂呢
    請問費用大約多少呢? thx
    mikodeckard@gmail.com

    回覆刪除
  31. can u send me the info please~~ thanks~~~
    mandy_tang0313@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  32. 你琴晚同我講野我勁眼訓息左機無睇到啊!唸住你留係樹,得閒上黎睇都得嘛!卡卡卡!

    回覆刪除
  33. 我都想要喎, 麻煩你 send 佢 contact 我丫:
    alicepong@gmail.com
    釘橋~~~~

    回覆刪除
  34. 我都想要呀~~ 可否send d details 比我嗎? joeycgl@hotmail.com

    回覆刪除
  35. 我都想要Detail, thx

    回覆刪除
  36. thx, sent...wait for her reply.
    btw, thankx so much for your share, always get the best and cheapest thing.
    I also get my wedding ring from A diamond, they r good

    回覆刪除
  37. haha 咁o岩o既!我都諗緊 invitation card 呢樣野呀!!!
    努力 desgin 中... !!

    回覆刪除
  38. Can you send me the detail ... Thank You
    alexlaw901@hotmail.com

    回覆刪除
  39. COULD YOU ADD ME?

    回覆刪除
  40. 請問可以留designer個contact俾我嗎, 謝謝

    回覆刪除
  41. Would you pls leave me the contact?
    Thanks.

    回覆刪除
  42. 我都想要資料呀,唔該比我丫.thank you

    回覆刪除
  43. 有興趣呀!可唔可以SEND俾我呀? THX

    回覆刪除
  44. 你好呀,無意中睇到你個blog, 其實我係早你一個星期結婚....都係book左譽宴呢.......不過係尖咀果間.....宜家都係煩緊d請帖, 因為你都知佢地d帖係一張過, 我地又要印中文同英文, 所以點都要再整d野
    見到你呢版,所以想問你可唔可以俾d info我同大概幾錢 ?? 你最後有問用佢呢??

    回覆刪除
  45. looks really good wor! can i have his/her contact too? many thanks ar ^^

    回覆刪除
  46. hiya
    would you kindly give me the the contact detail to me with many thanks

    回覆刪除