2011年6月20日星期一

第二批團購tools又到埗

前幾日去左台灣一趟, 點知係台灣一開email就收到通知, 第二批tools原來係我出發o個日到左香港, 今次真係好快喎, 係台灣已經好想快o的拎, 好在今日放假, 一大早去左郵局拎佢o地返屋企 如果唔係又要等到星期六先有得拎!!



各位order左tools o既blogger, 係咪好心急呢????  大家唔駛再等到下個星期喇, 我今個星期都可以約大家交收, 最快可以聽日添!! 不過因為今次有好少部份o既tools冇貨, 要等我拆開箱先知, 所以等我點好貨計埋數send返comfirmation俾你o地啦!!!


今lot應該會有少量spellbinder dies 我係order多左可以同大家share, 如果有興趣o既bloggers, 可以留意下!

6 則留言:

  1. yeah...等左好耐啦..等到我變長頸鹿!!
    唔該哂芝士既安排呀!!!

    回覆刪除
  2. Woo~~ 時間啱啱好~ 有無野買多先??

    回覆刪除
  3. ha...ha...好想知有邊 D spellbinder dies 係訂多咗架! 比 D 預告好喎!

    回覆刪除
  4. ha...ha...唔怪得人地話賣仔莫摸頭啦 !我頭先打電話比妳,妳係咪掛住 " D 仔" 聽唔到電話響呀!
    星期三交收 OK 嗎?妳得閒比電話我啦!

    回覆刪除
  5. 芝士.我gmail account 收唔到你既email.
    麻煩你.可唔可以再send多次俾我呢.
    nornor827@gmail.com
    唔該晒~~ ^_^

    回覆刪除
  6. 我下午入左數比你, 麻煩你 check 下收唔收到啦 ^^

    回覆刪除