2011年6月23日星期四

Thank You Card

去台灣之前好忙, 不過都想去紅豆拎相簿時多謝佢o地, 特意係出發前兩日整左張thank you card, 多謝紅豆一班工作人員為我o既pre-wedding之旅增添唔少色彩, 亦都影得o的相好靚, 雖然時間緊迫左o的, 我都好努力完成左, 係就係簡單左o的, 今次冇乜o野花臣, 因為想留多o的位置寫我o既心底話!


第一次用spellbinders label one, 真係好好用, spellbinders o的dies真係好正!



入面全版都寫晒o野, 不過又唔想咁單調, 就用左新買返o黎o既prima mask, 用左其中一part加distress ink去印, 效果都唔錯喎.  不過始終用正式自己整咭係第一次用distress ink, 所以有待改進啦!


而家買多左好多tools, 好想用多o的佢o地, 不過臨big day仲有4個月o乍, 我又唔可以太沈迷......要做返o的正經o野先.  有時間我一定會繼續整多o的作品!!

6 則留言:

  1. 相信佢地收到, 實好開心

    回覆刪除
  2. 幾靚,又代表到你心意!

    回覆刪除
  3. 你好有心機呀~~
    我之前見到好多好靚既tools就係咁買,
    但買左好多野都未用過......=.=''

    回覆刪除
  4. Haha, 我宜家要學習控制自己,
    唔可以成日買買買......
    不過成日都見到你d tools好靚,
    但要提自己唔好買住,所以忍得好辛苦呀~~ >.<
    但我之後會上scrapbooking班,我驚我上完之後會忍唔住呀!!!!=p

    回覆刪除
  5. 你介唔介意寄比我 ? 因為我腳傷, 所以除返工都唔出街呀 !

    我再入番郵費比你丫

    回覆刪除
  6. hee...我都整左張卡俾我既婚攝公司--藏愛架...不過成日都唔得閒拎過去俾佢地~ =P

    回覆刪除