2011年6月24日星期五

Spellbinders Dies For Sell (Updated)

另一輪團購又返左喇, 今次真係order多左spellbinders dies, 件件都好鍾意, 但真係買左好多, 而家好窮呀, 所以一定要同大家分享下!  今次郵費都平, 所以價錢都幾抵買!!


1. Spellbinders Nestabilities : LARGE OCTAGONS





2. Spellbinders Nestabilities Labels 8 Mega (SOLD)


呢個一直我至愛, 因為用佢o黎托底放相係上面, 整photo album一流!



3. Spellbinders Nestabilities Labels Four Small  (SOLD)


呢個做托底都好靚!



以下幾個形狀好適合整咭用, cut完之後印stamp效果好好!


4. Spellbinders Nestabilities Labels Three (SOLD)




5. Spellbinders Nestabilities Labels Fifteen (SOLD)


呢個有o的lable one o既影子, 不過佢detail位比較多!



6. Spellbinders Nestabilities Labels Sixteen (SOLD)


呢個我覺得好靚, 我自己都忍唔住keep左一個!



7. Spellbinders Nestabilities Labels Ninteen (SOLD)




8. Spellbinders Lattice Pendants


呢個花真係做得好靚, 好少做discount, 就算有discount o個時都冇貨! 可以當mask咁用都好靚!




9. Spellbinders Eyelets Pendants  (SOLD)


呢個我一直都想要, 因為可以當lace紙咁用, 今次好平, 所以我order多左一個睇下有冇人有興趣!



10. Spellbinders Snowflake Frame (SOLD)


呢個又係平, 好多bloggers都有order, 又order多一個同大家分享!



11. Spellbinders Kaleidoscope Pendant (SOLD)


呢個都係好靚, 都抵用!




今次真係每樣得一件, 手快有手慢冇, 如果有興趣可以留言, 先confirm先得!

37 則留言:

  1. 這個要多少錢?

    回覆刪除
  2. 請問how much? 我未買過呢個die請問多大 and 還有嗎 ?

    回覆刪除
  3. oh ... 我想要 Spellbinders Nestabilities 沒有了 .... 麻煩哂妳,謝謝

    回覆刪除
  4. 你係咪搵到silhouette再平d既地方???

    回覆刪除
  5. 請問幾錢?第一個?謝謝

    回覆刪除
  6. 你地幾時買呀??我都想買呀~~~~

    回覆刪除
  7. 咁join埋你地買平d嘛............你地confirm買話我知

    回覆刪除
  8. 好好~~~我想買埋pen holders 果d配件~~

    回覆刪除
  9. How much is 9 &11? Thanks.

    回覆刪除
  10. 你好, 請問 10. Spellbinders Snowflake Frame 多少錢 謝謝 Zoe

    回覆刪除
  11. 芝士請問 2,3,6 幾錢呀?

    回覆刪除
  12. 芝士
    我想請問你d 團購係唔係番左貨呢?
    我之前向你group訂既野.唔知到齊未呢?想約你交收.
    麻煩晒.
    http://www.scrap-mart.com/SpellbindersSnowflakeFrameabilities.aspx http://www.scrap-mart.com/SpellbindersTulipsPendant.aspx http://www.scrap-mart.com/nestedducksshapeabilitiespre-order.aspx http://www.scrap-mart.com/halfmooncircles.aspx

    回覆刪除
  13. ok!我要2,3啦!Thanks!

    回覆刪除
  14. 你好,我要呀! 可以讓給我嗎? 可以的話請給我A/C NO, 我想郵寄可以嗎? Thanks a lot

    回覆刪除
  15. ^^我想知道幾錢呀~ 我未學過又未整過~不過見你整得咁靚又想買黎試下~^^ 4. Spellbinders Nestabilities Labels Three 6. Spellbinders Nestabilities Labels Sixteen 7. Spellbinders Nestabilities Labels Ninteen

    回覆刪除
  16. 你好,我今晚收工去過數, 我要兩三點先收工,麻煩你明天早上先check呀 我過完數會留言比你 麻煩哂 謝謝

    回覆刪除
  17. THANKS,我想要#9 另外我想問埋#7

    回覆刪除
  18. 咁我要住#9先啦,可否寄給我? 連郵費TOTAL幾多$?

    回覆刪除
  19. 你好, 我巳過了數 麻煩你CHECK下 AMOUNT : $98 DATE & TIME: 22JUN2011 02:26 REFERENCE: 5E66 Please post to Zoe Wong Library 17/F Block A Ming Pao Industrial Centre 18 Ka Yip Street Chai Wan Hong Kong thanks! Zoe

    回覆刪除
  20. 8. Spellbinders Lattice Pendants
    這個不知多少錢呢?

    回覆刪除
  21. 我想問埋 5. Spellbinders Nestabilities Labels Fifteen 的價錢~
    真係蠢咗, 宜家先睇到, 原來仲有咁多款~好想再買~~哈哈~

    回覆刪除
  22. 咁我要紫色那set 5. Spellbinders Nestabilities Labels Fifteen
    我先過數給你, 但下星期我會去韓國旅行, 回來再約你交收吧~

    回覆刪除
  23. 請問還有嗎?可再訂嗎?

    回覆刪除
  24. hihi我今早過了數給你了,你check下 THANKS
    我的地址是 RM2506 YU CHING HOUSE YU CHUI COURT SHATIN
    CONNIE

    回覆刪除
  25. 4. Spellbinders Nestabilities Labels Three 8. Spellbinders Lattice Pendants 11. Spellbinders Kaleidoscope Pendant 請問以上3個係幾錢?

    回覆刪除
  26. Hello,
    How much for Item 1?
    Cheers,
    Hilda

    回覆刪除

  27. 是否都是不用 100 ?

    回覆刪除
  28. 你好, 今天收到了,麻煩哂 謝謝 ZOE

    回覆刪除
  29. 我收到你SMS時出緊trip, 又上唔到網, 想睇都睇唔到呢...似乎心儀既款都俾人買左... >.<

    回覆刪除
  30. 你好!這個都是$140有現貨?可怎樣交收??謝謝。

    回覆刪除
  31. 又無…o…咁還有其他款和還會訂啊?!

    回覆刪除
  32. 我都好想買spellbinder呀~~ 不過已經錯過了.... 下次如果再有團購買東西, 我點樣可以知道架?

    回覆刪除
  33. hi!, 請問仲有咩賣?

    回覆刪除