2011年6月10日星期五

我的走佬箱

一直知道過大禮女家會回返一個紅色喼當嫁妝俾個乖女, 所以我一直都尋找一個合適o既紅喼, 但搵左好耐都冇合心水, 一係價錢太貴, 你要我成千銀買一個我就唔會啦, 一係價錢啱o既, 就總係冇紅色.  距離大日子只係得返幾個月, 我都開始緊張喇, 想快o的買到.


真係皇天不負有心人, 兩星期前係一田大減價, 差唔多一年總有一次一田sales我都買喼, 今年終於俾我遇到佢...



上年都有買左呢個牌子o既喼, 好輕身唔會拎得辛苦, 但上年冇紅色, 好開心今年promotion有, 所以就咁搬左佢返屋企, 自自然然就成為我過大禮同big day o既走佬箱喇!

15 則留言:

  1. 一田的喼真係抵到笑呀!!! HEY, 我地改左Gathering 為 19/6 (sun) 19:00, 10位呀! 你睇下來唔來到啦!! http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=37990 call me la , 9220 8001

    回覆刪除
  2. YEAH! MY is red as well~

    回覆刪除
  3. 靚呀,紅得o黎又唔俗~~

    回覆刪除
  4. o麥一定要紅色ga咩??我買左紫色呀!!

    回覆刪除
  5. 我都係買左呢一個!

    回覆刪除
  6. 多謝你add我, 我都add左你啦!!! ^^

    回覆刪除
  7. 我連搵都仲未去搵....

    回覆刪除
  8. 我都買咗紅色, 不過有卡通公仔喺上面~ 你呢個都好好~

    回覆刪除
  9. 真係好羨慕你可以有時間慢慢咁計劃自己的人生大事, 想當年真係咩都唔識, 同埋真係太趕完成啦, 而家都無野值得回憶, 你努力加油呀! 一定要辦一場完美的給我看喔 !

    回覆刪除
  10. 其實係咪一定要買? 我阿媽又無話一定要

    回覆刪除
  11. 隻色唔錯呀~!!你買咗幾錢呀??
    唉,紅色喼好難搵呢!!

    回覆刪除
  12. 我自己就買左個紅色elmo,我本身都買呢個、但見到elmo甘可愛就揀左佢啦!haha

    回覆刪除
  13. 好靚wor~我都物色緊honey moon 既急~你呢個幾大?幾多錢﹖

    回覆刪除
  14. 原來唔用得桃紅色架? 我前幾個月仲買左個桃紅色呀...? 咁咪要再買過囉....><.....都係一田買的...hee..hee...

    回覆刪除
  15. 價錢實惠~又係硬盒~! GOOD~! 我向深水土步見過硬盒最平$3xx, 不過無紅色~

    回覆刪除