2011年6月6日星期一

Cake 2 試食

一直知道自己唔鍾意係婚禮上切假蛋糕, 呢個文化係香港先有, 但真係唔明點解要切假蛋糕, 為左影張相?? 要切o既就切個真的好了, 不過我知道如果開席後先切蛋糕, 可能酒樓方面再搵人分蛋糕會有一定難度, 因為已經要不停招呼賓客, 又要上菜, 所以我諗我應該會取消開席切蛋糕呢個程序, 不過我會係席前註冊, 可以註冊之後就切蛋糕, 咁都唔錯呀!  知道譽宴送o既蛋糕係Cake 2, 就係因為咁, 我就好開心喇, 因為可以整個靚o的o既!

知道Cake 2有得試食, 終於係前日去左天后Cake 2試食. 平時搭車都有經過, 已經覺得間shop好靚, 今次入到去真係好靚, 有好多靚靚蛋糕同埋有關wedding o既各式用品.

坐低之後, 職員就已經準備左兩杯薄荷茶, 飲左好舒服

之後主角就o黎喇, 試食係有6件餅, 而家轉左係卷蛋喇! 由較清味道開始試!
1. 雜果蛋糕
2. 綠茶紅豆
3. 綠茶栗子蓉
4. 朱古力啫喱
5. 朱古力軟心
6. 咖啡軟心

好鍾意綠茶紅豆同栗子味, 綠茶個味道好有回甘, 而朱古力軟心有o的脆脆都好有咬感!

一路試食一路會睇下o的蛋糕款, 飲下茶真係好嘆.  仲有好飽添!

試完忌廉蛋糕之後, 職員話不如試埋糖衣蛋糕啦, 咁我當然冇問題啦!
佢拎左檸檬牛油同朱古力牛油蛋糕俾我試, 都好好味, 而糖衣入口就即溶, 做得唔錯, 不過我唔想太甜, 所以我一定唔會揀糖衣蛋糕啦!


試食完之後就講返個價錢, 咁我可以選擇upgrade, 咁就可以諗下整多一兩層, 可以每層揀一種味, 不過我未落訂, 等我返屋企諗清楚要幾多層同磅數先再返去落訂!


18 則留言:

  1. I went to this Cake shop too ....cos Palace Rest also use their dummy cake so pretty lei ~~~

    回覆刪除
  2. 因工作關係,常會試呢間店的餅,我自己好中意!又靚又好味!

    回覆刪除
  3. 我都好想有個 wedding cake ,可惜無地方可以切

    回覆刪除
  4. 因為我地教堂之後無cocktail,酒樓就已經送咗個8磅 cream cake~ 所以買多個蛋糕好似好浪費

    回覆刪除
  5. 嘩~~~我個日一家要嚟食蛋糕呀~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. I LIKE CAKE2~ 又靚又好食

    回覆刪除
  7. 佢d蛋糕真係又好食又靚靚 , 我前兩日都去左試食a~~

    回覆刪除
  8. Hahaha 而家轉了卷旦,大咁多真係會食到好飽!哈哈!

    回覆刪除
  9. 2妹! 咁到時我可唔可以睇完註冊食埋先走呀??? 唔好趕我走呀

    回覆刪除
  10. waaa.....好好味AR
    使唔使BOOK 同埋使唔使俾錢O架?大慨幾耐之前要試?

    回覆刪除
  11. D蛋糕真係好靚,其實大約需要幾多錢架呢?個樣好似好貴咁

    回覆刪除
  12. 嘩~~好似好正咁!! 佢又會俾妳0係店內影咁多相0既~~

    回覆刪除
  13. 咁好, 等我遲d又打去book 先

    回覆刪除
  14. HHEEHEEEE~ 我都係 CAKE 2 訂左WEDDING CAKE 呀~

    回覆刪除
  15. 佢地啲蛋糕真正好正吖!會上癮呢!

    回覆刪除
  16. 而家係roll tim呀!!!! 我呢....衰衰咁諗,唔知同佢落實傾咩味同款式時可唔可以 r 多次o黎食呢....wakakakaka~~
    我打算一層fruit cake,一層綠茶紅豆,一層軟心朱古力~~

    回覆刪除
  17. 要加多幾多錢呢?

    回覆刪除
  18. 是丫...我是利舞台譽宴,都係10月22日丫ma,1 磅-100......咁係唔係2磅減200丫?

    回覆刪除