2012年9月20日星期四

Le Creuset 2012秋季開倉 (Day 6)

今日放假一早就去排隊, 今次單人匹馬, 都係排頭幾位.

不過今日就冇咩特別, 都係之前出過嘅.但就好多trivet, 又有pale rose ramekin. 但今日見到好多日本同韓國太太團, 坐晒係場內地下.  一入去就係搶trivet, 佢o地真係好勁.

見到linen trivet, 不過我麻麻地顏色, 所以冇要俾左朋友.

最後就只買左set Pale Rose Ramekin, 真係好好彩, 之前有朋友係日本返來香港可以幫我買一SET, 我最後揀左Pale rose 花花 ramekin冇買心心.  點知今次香港有.   又慳左.



另外幫朋友買左個trivet同pale rose ramekin, 幫blogger買左個掃就走喇

今次開倉應該到此完結了, 期待下年3月.

11 則留言:

  1. 我兩批不同朋友也幫我搶到這SET(知我鐘意,巧感動),未收到不過已經好開心

    回覆刪除
  2. 呢SET心心真係靚!

    回覆刪除
  3. 好靚丫! 賞心悅目

    回覆刪除
  4. 我買到紅色JA...

    回覆刪除
  5. 呢個我今日last day去都見到, 本來獵咗個諗住俾fd(佢like粉紅), 但佢嫌細個最後放低咗。
    定你呢個大個D呢??
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 我見過紅色, 橙色, 未見過哩隻, 我最鍾意哩隻~

    回覆刪除
  7. 呢SET 心心真係好靚~ Good Pick~!!

    回覆刪除
  8. 呢 SET 我都諗左好耐,我有兩個 pale rose ramekin 但就無tray, 所以最後買左黃色!

    回覆刪除
  9. 呢set唔錯, 而且顏色都好靚

    回覆刪除
  10. 買唔到粉紅色, 只見過橙色, 同黃色.... 粉紅好靚呀!

    回覆刪除