2012年9月16日星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第15話】奶油燉菜 (附食譜)

今個星期深夜食堂嘅題目係【奶油燉菜】

一開始我睇到個名覺得怪怪的, 奶油???  咪好肥仔囉!!!  其實睇左漫畫睇清楚就知道【奶油】即是我哋嘅白汁了.

係深夜食堂第61夜中, 奶油燉菜總係俾人覺得是冬天下雪時食的, 因為好暖, 好窩心, 老板覺得有「一家團圓」的意思呢.

其實係日本, 奶油什麼什麼的都好像好多, 好像人人都會煮的.

而我, 都唔係成日煮, 因為平時我比較喜歡吃用茄醬煮的汁.

反正今次題目已出, 再煮一次先!

日本人好喜歡用雞肉整, 我都喜歡呢. 其實細心諗下, 咪即係我哋係茶餐廳食嘅白汁雞皇飯囉



材料:
雞腿肉            2塊
洋蔥                1個
甘荀                1條
西蘭花            1棵
白蘑菇            半盒
旺菜                1小棵
薯仔                1-2個 (視乎大小)
月桂葉            1片
雞湯                300ml
牛油                30g
低筋麵粉        3湯匙
牛奶                300ml



1. 先將洋蔥半個切末, 半個切塊; 甘荀及薯仔去皮切件; 白蘑菇切片; 西蘭花切小棵; 旺菜切片; 雞腿肉切小塊. 雞肉用白胡椒及少量鹽醃15mins.


2. 先在鍋中加油燒熱, 下雞腿肉(皮先向下)煎至兩面金黃, 盛起備用.


3. 用鍋內剩餘雞油炒洋蔥末至軟身, 再加入洋蔥塊, 甘荀, 蘑菇, 薯仔入鍋內翻炒一會.



4. 加入400ml雞湯 (愛有少少酒味可以加50-100ml白酒) 於鍋內, 加入月桂葉.  蓋上鍋蓋用小火煮約20mins.


5. 於另一個鍋內以小火燒熱牛油, 待牛油溶掉加入麵粉, 用手提攪拌器慢慢攪拌至沒有粉粒及開始起泡.


6. 慢慢分數次加入已煲暖的牛奶, 攪拌均勻即可. (可以加入少許巴馬臣芝士碎煮溶增加風味添)


7. 待蔬菜部份煮好後, 將(6) 加入(4)中慢慢攪拌均勻, 加入雞腿肉, 西蘭花及旺菜, 再煮約5mins.





8. 煮好後可在此時加入50ml牛奶以增加奶的味道(可以唔加都得),  加入適量鹽及黑椒調味. 最後可灑上少許羅勒. 即成.


最後我覺得呢個汁都係拌意粉食開心啲.   其實可以拌飯拌麵包都好好味呢.

後話:
其實呢個餸都可以變化一下, 除左可以拌飯或意粉食.  亦可以就咁加芝士碎係面入焗爐用200度焗15-20mins.  又或者將飯或意粉放入焗盆, 灑上芝士碎,又係入焗爐焗.  會有另一種味道呢.

其實煮友作品:

鬼嫁 

:+:+:涼粉子:+:+:




Helen的方太小廚




Sally Ho 莎莉豪








Mrs. Horse




rose-mag




OL醉愛廚房




Jessica




Ka Ka@Serendipity




Esther




Cheaky



Jo 姐姐




Kennis Kitchen




WongC9




噹噹
 

11 則留言:

  1. 我都係比較鍾意食茄醬煮的汁多過白汁

    回覆刪除
  2. 你好似係唯一一個用意粉啊! 你不去了旅行嗎? 真乖女,去旅行都做功課?

    回覆刪除
  3. 係白汁雞皇飯喎,你唔講我都醒唔起!

    回覆刪除
  4. 我都覺得即係白汁雞皇飯,不過日本人成日用白汁磚,我係日本時試過幾次平時唔識煮飯的人話請食飯,最後出場都係呢個,用磚係O技考!! 我最鐘意都係灑上芝士碎入焗爐焗!

    回覆刪除
  5. 我都覺得個名好WINTER FEEL

    回覆刪除
  6. 好好味﹗搞到我今晚想跟你煮~

    回覆刪除
  7. 嘻嘻 我第二日就係將食剩嘅配螺絲粉 再加芝士焗 好味道呢

    回覆刪除
  8. 我都覺得加芝士入焗爐焗唔錯。

    回覆刪除
  9. 還好你沒有只顧敗家不交功課(不像某人)

    回覆刪除
  10. 你個紫色煲好靚呀

    回覆刪除
  11. 好想食呀!!!3湯匙面粉即係幾多gm??我上次整到好糊呀,唔識因D份量~~>.<

    回覆刪除