2012年9月5日星期三

傳說中的白神

白神, 白神酵母是也.

識我o既朋友都知我最近變左包痴, 不斷整包整包又整包.  仲不斷研究整包方法.  睇到勁人爆炸兔嘅blog, 真係太開眼界.  仲認識左大根國各種酵母.  當中最多人講嘅就係白神酵母.  令我對佢非常之好奇.  因為之前已經係台灣買左山茶花粉, 好想試下用白神酵母去試下係唔係咁好食.  終於我就踏上另一條不歸路, 係大根國直接訂佢返嚟

﹝是被從世界自然的遺産[白神山地]發現了的野生酵母﹞  一睇到呢句真係發晒光.

今日終於收到係大根國寄來香港的郵包.  一打開真係好興奮.

白神呀白神呀  我要喚醒你



同場我仲訂左都有唔少好評的星野酵母, 好colorful


仲有呢隻天然酵母, 都幾多人話好用


好快就要將佢o地開光.  加埋係台灣運返嚟嘅日本粉一齊用.  希望會有驚喜啦


我都幫包友們代敗了, 你O地好快有得用喇!!


5 則留言:

  1. 我都黎啦...........跳舞ING

    回覆刪除
  2. 真係....唔識分

    回覆刪除
  3. 快D用天然酵母整包la,見其他blogger用天然酵母整的包感覺特別鬆軟ar!!!!
    我都好想試下,可惜咁多閒情逸緻.....

    回覆刪除
  4. 好pro ar~~芝士,你係"包神"了^^

    回覆刪除
  5. 我怕用錯呀, 你快些用 post 埋份量點用呀...kisssssssss

    回覆刪除