2012年9月24日星期一

越洋敗家

真係一波未平一波又起

o個頭LC都未開完倉, 呢頭好朋友又飛大根國. 仲要話會幫大家抬LC返香港.  大家都不約而同話只要係SATIN PINK, SATIN BLUE都搬晒返來 (一班粉人)

開倉完心情都未平伏就收到一張令人瘋狂的照片.

好過份呀, 買左咁多  大家開心左幾日.  仲有係好緊張又興奮.......

大家都等唔切, 要朋友返來後第二日就要分貨  見到成堆LC 美物, 個個變了瘋婦人


因為唔夠分每人一件, 我O地就準備了一個抽獎袋, 直頭玩抽獎, 抽中就可以得到寶貝 (不過仍然係要俾錢)

玩左一輪, 所有美物都有新主人, 開心到大家都傻左, 俾錢又俾得好開心, 吹下水又一整晚.

我不嬲都冇咩抽獎運, 抽中我都冇晒PINK, 最想要o既cereal bowl都抽唔中.  不過好在有隻23cm補返數.

呢隻SATIN BLUE小奶壺好CUTE CUTE.  不過抽唔到PINK有o的飲恨...但satin blue都好靚呢


Satin Blue Mini Crock  好細架, 又係好cutie...只可惜抽中我個名時, pink又係俾人揀晒 

登登登登...真係之前一直抽唔到pink, 估佢唔到最後抽23cm pink plate時我有份, 開心屎我....香港開倉等左成個星期都冇Satin Pink Plate, 竟然都可以擁有佢呢. 


真係好好好多謝朋友仔山長水遠抬左OVER 30件貨返來. 能人所不能, 滿足晒大家咁多願望...  令大家開心左好耐

13 則留言:

  1. 成班粉婦人..............暈哂浪 (thank you baby 大力士)

    回覆刪除
  2. 就黎到你去抬啦!!

    回覆刪除
  3. 抽獎呢個方法真是勁+搞笑

    回覆刪除
  4. 好勁呀, 咁多貨! satin pink 23好靚

    回覆刪除
  5. 超強, 係日本都買咁多返來, 抬得到o個下都勁呀

    回覆刪除
  6. I love the terms "粉人"

    回覆刪除
  7. 嘩!好厲害呀!請問外國買是否平一點?我依家勁想買粉紅色同淺紫色既LC呀,下次如果有機會可唔可以預埋我架??

    回覆刪除
  8. 哩個朋友識得過!

    回覆刪除
  9. 你朋友好...勁

    回覆刪除
  10. satin blue奶壺好正呀~~~(流口水)
    大根國邊度有LC敗?? 我只係國西空港附近的rinko outlet見過有店而已, 但無咩stoneware賣囉
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  11. 粉紅23cm plate好靚呀~~~~~~

    回覆刪除
  12. 真係超正呀. 有得抽都好過我只係得個睇字啦...嘻嘻...我都好想親自搵次去日本或其他國家買lc...

    回覆刪除
  13. 真係好多~~~~帶番黎咪好重。不過真係好靚

    回覆刪除