2010年6月26日星期六

Zuji Wedding Blogger 茶敍

上個星期做完份Zuji功課, 我知道我都冇機會會贏到機票, 我心目中已經有一個人選了, 不過今日就係我o地gathering嘅日子喇!!

今日真係不宜出門, 我用左2hrs先出到去, 因為一出東隧就塞, 落到北角又塞...攪到我要落車轉搭地鐵.....但都遲左25mins......真係唔好意思呀各位靚靚blogger!

今日好多謝Mrs Chik Chik嘅安排, 令我o地一班jm有機會聚一聚, 開始時由Zuji負責人Kitty同我o地介紹Zuji網上訂票同埋一系列o既配套服務.


然後就請左婚禮統籌師兼當紅司儀Tim Lau為我o地講下plan蜜月旅行注意o既地方同埋邊個蜜月地方係比較特別. 原來Tim都係2011年結婚o架! 恭喜晒!


阿Tim share完之後就等唔切開始我o地嘅tea time呀, 好驚喜呀, 有Cake2 嘅蛋糕食呀....各位jm超興奮呀, 可以試6款味道, 仲有cup cake同朱古力tart, 仲有其他o野食添呀!!!


奇景o黎喇, 大家唔係第一時間食o野, 係第一時間餵飽部相機!!


呢份係我o既, 有綠茶紅豆, 咖啡, 綠茶栗子, 榛子朱古力, 仲有一件係有桃o既, 另外再試埋栗子cream cup cake.....多到擺唔晒, 食完之後就再試埋黑森林味!! 真係食到好飽呀!! 我連dinner都唔駛食!


我o地一路食一路欣賞攝影大師Ben Tang為我o地分享海外拍攝o既資料同埋需要注意嘅地方.  睇左好多靚相同埋video, 各位blogger睇到嘩嘩聲呀!阿Ben仲特別為左今次活動整o左條片, 真係好正呀!
http://www.blog.photobyben.hk/oversea-pre-wedding/2010/6/26/photobyben-overseas-pre-wedding-2010-1st-half-summary.html|



最後我o地就share返我o地o既蜜月之旅同埋參加比賽o既感受....跟住就公佈比賽o既得主, 一如我所料, 係由靚女Cherry (chekenken)得獎啦!! 佢贏到雙人阿姆斯特丹來回機票呀!!! 因為佢真係好勁, 個行程真係好details, 真係比唔上佢啦! 恭喜你呀Cherry!

當然大家都一齊影返張合照啦!!  得獎真係有大支票o架!!


雖然我中唔到機票, 不過我o地每人都有一張$500 ZUJI Cash Coupon (我之前都估紀念品係cash coupon).  我10月紅豆之旅又可以平$500喇!!


今日真係好開心呀!!! 可以認識各位準新娘, 仲有同我同一日big day 嘅陳家新抱, esd monalisa 9妹 Nornor相認左.  超開心呀!!! 大家繼續加油呀! 遲o的有聚會再見大家啦!



後記: 原來Zuji將我o地o既行程放左佢個website度, 仲度身訂造左段caption俾我o地每個行程添呀!

我o個段係 "東歐一向都是一個既浪漫又神秘的國度,來看看怎樣擁有一個公主式的蜜月假期吧!" 好正呀, 不過我要強調一下, 我想浪漫一番, 不過我冇公主病o架!

http://www.zuji.com.hk/site/travel_deals/promotions/honeymoon_ZH.html?source=SOCIAL_facebook_since20091120

沒有留言:

發佈留言