2010年6月20日星期日

我的第一次 - Scrapbooking

上星期收到一間Amor Wedding & Workshop 嘅msg話有一個free嘅workshop, 教大家整bridesmaid invitation card.  真係好正呀, 因為佢係以scrapbooking為藍本去教, 我都想學好耐, 所以我即刻報咗, 仲叫埋紅豆幾個jm報! 好在都有小露比同malau報到, 小車同美玉就要下一堂先有位喇!


因為Amor好近我返工地方, 所以好方便, 上到去環境真係好舒服, 地方都ok大, 原來佢o地都做埋好多wedding一條龍service, 不過老板之一嘅Olivia鍾意教scrapbooking!



Olivia首先會簡紹一下乜嘢係scrapbooking, 我哋要做嘅咭係點, 啲用具點樣用同有乜嘢分別, 同埋佢做個demo先!



完左個demo之後我哋就開工喇! 我本身係畫畫白痴, 所手作仔會好少少, 我覺得自己都會handle到同埋好好玩!


 


呢張係Olivia嘅demo!  而家嗰張會有唔同o架!



睇下我啲材料先, 等陣我就會將你哋結合埋, 變得靚靚o架喇!



The making of.....



 


經過一番努力....我終於完成左我張Bridesmaid咭喇!!!  登登登登.....



臨走時當然唔可以少左同Malau, 小露比同埋我哋3張unique咭影張大合照啦! yeah!



做完手作仔已經好肚餓喇, 我帶左佢哋去The flying pan醫肚! 食我喜愛嘅egg benedict! yummy yummy呀!



今次Scrapbooking之旅真係好好玩, 我對嚟緊嘅DIY工作多咗信心喇!


 


Amor Wedding and Workshop
blog: http://hk.myblog.yahoo.com/iam-olivy
website: www.amorworkshop.com

1 則留言: