2010年6月1日星期二

My Candy Corner

有睇我個blog o既jm都知道我係笋崗買左件筍o野啦...就係candy jar喇... 其實已經透露左我另一個wedding idea就係set up 我o既candy corner...其實個idea我由結婚o個刻已經諗起...同埋好想實現....因為同我個英文名好有關係...有o的情意結啦....覺得candy corner代表緊我, 加上我都唔會做回禮禮物 (因為好多時都冇乜用, 自己收到人o地o個o的都冇用, 唔想浪費), 就用candy corner去回饋返各位賓客啦!


係網上面搵到好多candy corner o既相...見到已經好鍾意喇!! 希望到時自己有時間o既...除左candy之外...都可以整o的cake放埋係candy corner啦....諗起都開心喇!





唔知我個candy corner會係點呢???

沒有留言:

發佈留言